Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Az első napok otthon

2007.02.04. 09:16 - évicka

Igaza volt Anyának, szuper itthon lenni!!!! NAgyon jó helyem van, kis sarok Anyáék szobájában, de frankón elférek, és igazából csak éjjel vagyok itt, mert napközben van egy klassz bölcsőm (Dezső bácsiéktól kaptuk), és abban vagyok a nappaliban. Anya szerint így jobb, mert mindig lát, és ő mindig látni akar, akár percenként odajönni hozzám, és csak gyönyörködni bennem...

Szóval jó itthon! Megismerhettem új arcokat is, például a másik dédimet!
Ő az, nézzétek, a Magdus dédi:





























Aztán még jöttek páran otthon is meglátogatni, képem ismét nincs mindenkiről, ejnye-bejnye, Apa-Anya!:)
Jött Öcsi ismét, nézzétek, hogy nézem! Öcsi majd' két méter magas, nem csoda, ha így bámulom! EL is határoztam gyorsan, hogy én is ilyen nagy leszek! Ahhoz azonban -legalábbis azt mondják- , jó sokat kell ennem! Hát, ebben nem lesz hiba! (Tényleg, még nem is mondtam, hogy a Kórházból már 10 dekával nehezebben jöttem haza, mint ahogy születtem, pedig Anya szerint a legtöbb kisbaba veszít a súlyából! Hát, már ott is látszik, hogy nem vagyok átlagos!!!:)) Szóval Öcsi:






















Ő Öcsi haverja, Szabi:






















Ő pedig Szabi anyukája, Kati néni:























És Szabi testvére, Gergő:






















Persze a Papa is eljött még, meg a Magdus dédi is többször átjött megnézni (ő itt lakik a szomszédban)





























MEg eljöttek Krisztiék, mert Norbi a kórházba nem tudott bejönni megnézni, és szerencsére a barátomat, Mátét sem hagyták otthon!






















ÉS még képek az első napjaimról itthon:

































































Tudjátok, mit szerettem a legjobban? Enni, és aludni! Főleg Apa pocakján:












































Anyának volt egy ELVE mielőtt megszülettem: nem kapok cumit! Ezt hogy képzelte, nem tudom! NA, de aztán még alig múltam egy hetes, mikor rájött, hogy én a cumis fajtából származom!:) VAgy ha nem, akkor mindig cici!!! Anya ezt nem bírta, így aztán előkerült a biztosamibiztosmegvett cumi! Még jó, hogy volt! Először kicsit furcsa volt, meg nem is volt sokat a számban, de aztán megszoktam! Mondjuk elég furán nézett ki még a legkisebb cumi is a számban...






















Aztán elérkezett az első séta ideje is. Nagyon jó kint lenni a levegőn, Anya fokozatosan szoktatott hozzá, nagyon élveztem! NAgyokat aludtam:



















































Így teltek hát első napjaim, ettem, aludtam, ettem, aludtam, és közben ismerkedtem a világgal!

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr5538968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása