Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD

2008.02.28. 13:31 - évicka

Megismertek még?? Bizony, elég régen jelentkeztem, de mindenről Anya tehet!:-S Egyszerűen nem volt hajlandó ideülni, és írni, amit én szerettem volna elmesélni. Pedig bizony olyan sok minden volt. A nagy részét már el is felejtettük...:-(

Azt azonban nem, hogy közben 22 hónapos nagylegény lettem.:-) És valóban igaz az, hogy nagylegény, hiszen ugyan magasságom nem ismert előttünk, de testsúlyom 13,1 kg (ez nagy nehézségek árán derült csak ki, mivel a rendelőbeli mérleggel ugyancsak rossz viszonyban vagyok, így nem is nagyon voltam hajlandó ráállni...), és mindenki azt kérdezgeti Anyától, hogy mikor megyek oviba...:-O Anya olyankor mindig mondja: "hiszen még nincs is két éves...". ÉS akkor általában ilyen képet vágnak: :-O Pedig szerintem, meg Apa és Anya szerint abszolút átlagos kiskölök vagyok, már ami a méreteimet illeti. Mert egyébként persze nem vagyok átlagos.:-) Anyáék szerint én vagyok a legtökéletesebb, legokosabb kiscsávó a világon.:-DDD Már a beszédet is kezdem egyre jobban elsajátítani, egyre több szóból áll a szókincsem. Persze legtöbbször a családtagokat sorolom (azt meg kell említenem, hogy Öcsit is utolérte az előléptetés szele, hiszen Sssss-ből előlépett Össsi-vé:-)))), de az autó, busz is gyakran előfordul a mondanivalómban. Ja, és repülőmániás vagyok, de azt még nem tudom mondani, bár kifejezem, de nem mindenki érti meg.:-S Papával szoktuk megnézni őket a repülőtéren. És képzeljétek, a Papám olyan jófej, hogy ki is szokott vinni a reptérre, és akkor egész közelről csodálhatom ezeket a számomra oly érdekes szerkezeteket.
Egyébként meg tovább tart, sőőőt, fokozódik a Mama-mánia. Olyan szinten, hogy vasárnap nem akartam hazajönni tőlük, és mikor csellel rávettek, hogy mégis eljöjjek, én meg észrevettem, hogy a Mama nincs sehol, akkor olyan hisztibe kezdtem, hogy majdnem kiestem a bicikliülésemből, ki is kellett venni, és nem voltam hajlandó visszaülni.:-P Apa úgy biciklizett velem haza, hogy a kezében fogott. Anya oda sem mert nézni...:-S

Most épp egy kis nátha tombol nálunk, Apa kezdte, aztán én is elkaptam, persze nekem krupposan jött a fránya, de azon már túl vagyunk, most csak az orrom folyik.:-S Anyát csak épp meglegyintette a szele, úgy látszik, ő szed egyedül Béres-cseppet...;-):-D

Mostanában annyira szép idő van kint, hogy ha tehetném, egész nap kint tevékenykednék. Szeretek Apával kimenni, és autót szerelni is. Na olyankor szoktam igazán szépen kinézni, gondolhatjátok...;-P De Anyával is jó kint, vele motorozni szoktunk, meg sétálni, biciklizni. Vagy Krisz haverommal játszani. Egy "kicsit" irigy vagyok vele, állítólag.:-O A motoromhoz hozzá sem érhet, a többi játékomat is jobb, ha békén hagyja, Anya nem is érti, hiszen mással nem vagyok ennyire irigy.

Remekül megy nekem ez az irányítás dolog, valahogy így: "Apa, oda! Anya, oda! Papa, nem! Anya, ott is!..." Ezen kívül szuperul irányítom a motort, a kvadot is.:-P

Szoktam Anyának segíteni főzni is, és ha ő épp nem főz semmit, akkor én előszedem az edényeket, a fakanalat, beleteszem a kockáimat, kevergetem, megfújom, megkóstolom, megkínálom Anyát, Apát...:-)

Képek sajnos nem nagyon készülnek, egyrészt a masina sem nagyon szuperál, szinte csak kint csinál normális képeket, másrészt meg ha meglátom a gépet, akkor egyből én AKAROK fotózni. Mellesleg remekül megy, bekapcsolom, fotózok, visszanézem, majd ismét fotózok, visszanézem... Nagyon értek hozzá. Anyáék tervezik, hogy vesznek egy újabbat, és akkor ez az enyém lehet.:-) Hűűű, már nagyon várom.

Nagyjából ennyit szerettem volna elmesélni, igyekszem most már nem hagyni Anyát ennyire ellustulni.;-P

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr72358040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orsi 2008.02.28. 21:51:05

De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen szuper nap után!!! ;) Örülök, hogy egyre több mindent mondassz már!! :D :D


süti beállítások módosítása