Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

322. Dunaalmáson...

2008.05.09. 14:46 - évicka

Tegnap reggel Józsi bácsi jött értünk, akit én nemes egyszerűséggel vagy Jóbácsinak, vagy Tiszinek hívok (Anyáék is Tiszinek hívják), bekötötték az ülésemet az autóba, elköszöntem Apától, és már indultunk is. Dunaalmásra mentünk, egy hétvégi házikóba a szőlőhegyen, amit a tulajdonos néni mindig nagyon szívesen ad nekünk néhány napra, így mi most nagyon szívesen segítettünk rendbe tenni az udvart. Nem volt sok munka, füvet kellett nyírni, kaszálni, letört ágat eltakarítani, ilyesmik. Józsi bácsi, Skrapó, Anya és én keltünk útra, és kb egy órás kocsikázás alatt meg is érkeztünk. Mikor nem aludtam, akkor állandóan kommentáltam, hogy mit látok, milyen autók jönnek, hasonlók.

A háztól nagyon szép kilátás nyílik a Dunára, és szemben Szlovákiára.

Kép
















Hamar feltaláltam, és jól éreztem magam:

Kép





















Miután kipihentük az út fáradalmait, egy üdítőzés, gyümölcsevés után elkezdtünk dolgozni. Mi Anyával a letört faágat takarítottuk el az udvarból. Én ebben munkában rettentően elfáradtam, és odaúton való alvás ide vagy oda, biza cumit, párnát követeltem.

Kép Kép

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Közben fotózgattam is egy keveset, leginkább a fákat:

Kép
















Aztán mikor végeztünk a munkával, megebédeltünk:

Kép
















Majd egy rövidke pihenő után hazaindultunk. Nagyon jó idő volt, szépen sütött a nap, öröm volt kint lenni.:-)

Hazaúton ismét aludtam egy rövidet, majd ecseteltem a látottakat. Kedvencem a "sájda hapci" (=repce), és a "pijos autó".:-)

Mikor hazaértünk, még elmentünk kvadozni egyet, dobáltunk kavicsot az érbe:

Kép
















Megmutattam, hogy máshogy is lehet ülni a kvadon (csak hogy a csajomat is fel tudjam ültetni magam mögé)...

Kép
















És nagyon jókat mulattam közben:

Kép Kép

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ÉS mivel még mindig nem fáradtam el, még bicózni is kimentünk Anyával.:-) A kistriciklimet már egyedül is tudom hajtani, Anya szerint lassan próbálkozhatom a rendes bringámmal is, juppijjééééé!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr6461408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása