Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

334. Alvás-nemalvás (Anya írja)

2008.06.13. 14:09 - évicka

NAgyon büszke voltam a gyermekemre, mert eddig az elalvás minden gond nélkül történt. Két hetes kora óta egyedül alszik el, nem kellett soha ringatni, dédelgetni, hozzá bújni...
Kicsit féltem az átmenettől a kiságy és a rendes, korlátok nélküli ágy között, de zökkenőmentesen alakult, pikk-pakk ellaudt, nem volt kimászkálás, nem volt sírás, nyüsszögés. :-)

Mostanáig... Ugyanis pár napja drága kicsi fiam elkezdett kimászkálni, lassan már napi program az összeveszés az alvás miatt.:-( És nem vagyunk ehhez hozzászokva, nem tudom igazából kezelni a helyzetet. Kijön, én meg kegyetlen vagyok, és szigorú, és gonosz, de visszatessékelem, mert úgy gondolom, fontos a következetesség. És megint kijön. "Nanna kicsit kijön..." A szívem szakad meg érte, olyan kis édes, de valamikor keménynek is kell lenni. Viszont ha azt kéri, hogy "Anya kicsit hozzámbújni...", na annak nem tudok ellenállni, és odabújok hozzá, és élvezem, ahogy átölel azokkal a csöpp karokkal, és húz magához, és szeret...:-)))
Na de ez még mindig nem megoldás, mert ugye így nem nagyon tud elaludni. Ilyenkor szoktam neki mondani, hogy Anyának dolga van, kimegy egy kicsit, de majd visszajön, és betakargat. Vagy, hogy Anyának még le kell zuhanyoznia, mert még koszos és büdös. Erre mi a válasza??? "Anya bittos bekakált...":-DDDDDDD Aha, bittttos......;-P

Aztán, ha még ez sem megy, akkor jön a fenyegetés, hogy belerakom a kiságyba. Ez eddig hatásos volt, most már nem. Ami még néha be szokott jönni, a kúppal való "fenyegetés". Tudom, hogy nem feltétlen jó ötlet ezzel fenyegetni, de... Van, hogy bejön.

Egyébként pedig türelem, türelem, türelem.......:-))))

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr37518269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása