Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

331. Láz és hányás :-(

2008.05.30. 14:15 - évicka

Tegnap a délutáni alvásból ébredve már nem kértem uzsonnára semmit. Mondjuk ez elő szokott néha fordulni, de azért mégis. Aztán Magdikáéknál (Apa keresztanyja) megettem egy fél, na jó, háromnegyed banánt. Majd a Bercelen (a helyi "szőlőhegy";-P) kb 5 szem cseresznyét. Ezután a Mamáékhoz mentünk, és én ott is maradtam, kértem tojásrántottát. Abból azonban már csak egy villányit ettem, aztán inkább haza akartam jönni Anyához. Mamának már ez furcsa volt, hiszen nem nagyon van ilyen...:-O Tegnap azonban amint hazaértünk, már bújtam is Anyához, el sem engedtem. Aztán egyszer csak bummmmm... teljesen beterítettem Anyát, magamat...:-OO ÉS mindenhova máshova is jutott belőle...:-S
Estére pedig a lázam is felment, bár nem mértük, de elég meleg voltam...:-S És még az egyébként nagyon szeretett Nurofent sem kértem. Az éjszakánk is siralmas volt, hányással, lázzal, nemalvással, szenvedéssel.:-( Reggel aztán Anya megmérte a lázam, 38,5 volt. Telefonáltunk a DoktorNéninek, este megyünk hozzá, de szerinte valami vírust sikerült benyelnem. Remek.:-S Addig is diéta, lázcsillapítás.
Most ébredtem a déli alvásomból (röpke másfél óra a szokásos 3-4 helyett...), és elég meleg vagyok... És nyafka...

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr31495048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása