Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Március 15.

2007.03.15. 21:22 - évicka

Reggel, mikor felébredtem, Apát is az ágyban láttam, és ez meglepett!! De örültem neki, és hangosan követeltem (de nem sírva!), hogy tessék engem kivenni a kiságyból! Hát komolyan mondom, akárhogy is mondtam, hogy dádádádádá, meg jajajajajajajajajajj, meg memememe, meg tetetetete, majdnem fél órámba került, mire elértem a célom. Ezek csak feküdtek csukott szemmel, és vigyorogtak! A gonoszak!:)

Anyával a szokásos reggeli program után bicózni indultunk, azt mondta, hogy elmegyünk a közisekkel egy bicótúrára, legalábbis amíg én is engedem... Előtte Józsi bácsi megmutatta nekem a kiskutyát, ami fenn van a padláson, és eléggé kalandos oda feljutni, dehát nekünk sikerült!!!:)
Elég sokáig tartott, mire elindultunk, én már kezdtem únni az egészet...






















Nem volt túl nagy a létszám, és elég unalmasnak is tűnt, hogy csak úgy üljek az ülésben, Anya sem engem szórakoztatott, hanem beszélgetett, meg ennek az ülésnek van valami varázsereje, hogy hamar elálmosodom benne, így nyűglődni kezdtem, és párszáz méter után vissza kellett fordulni, mert nem bírtam tovább. Akkor aztán cumi, és már aludtam is, és itthon ébredtem a kiságyamban...

Akkor tízóraiztam, majd Anyával kimentünk Apához, aki itt tevékenykedett az udvarban, többek között kintre is felszerelte a hintámat, így ott is tudtam hintázni! És ebben még az is jó, hogy közben látom a dédi állatseregletét!





























Anya végre úgy döntött, hogy itt az ideje megismerkednem a fűvel, Anyának meg próbára tenni a mosóporunkat:)






















































































(Apának meg ideje lenne levágnia a füvet...:))

Közben jött egy traktor, és feketévé varázsolta a zöld földet, nem igazán értettem, de érdekes volt, Apával így néztük:





























Vezettem is:












































Ebéd után Anyával elindultunk a Mamáékhoz, de előjött a bicikliülés varázsereje ;), és ez lett belőle:



















































Így aztán visszafordultunk, és ismét az ágyikómban ébredhettem:) De azért odaértünk a Mamáékhoz is, reménykedtünk egy kis rétesben, de NEM VOLT!!!!!!!!!:(


















































Este ezt a szép napot még megspékeltük egy szuper pancsival, akkkkkorát pancsoltam...:)





































































































Hát emígyen telt eme nemzeti ünnepem...

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr5047070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása