Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Miért kell éjjel aludni??????

2007.03.22. 14:26 - évicka

Ha valaki tudja a választ, megköszönném:) Anya mindig csak azt szajkózza, hogy azért,
  • mert sötét van
  • mert mindenki alszik
  • mert ha nem alszom, fáradt leszek
  • mert ha nem alszom, ő fáradt lesz
  • mert ha nem alszom, Apa is fáradt lesz, és elalszik, és nem tud dolgozni menni
  • mert a kutyusom is alszik:)
meg egyébként is, az éjszaka alvásra való, és nem játékra!

Ha tudnék beszélni, elmondanám Anyának, hogy
  • a lámpát meg tudom mutatni, sőt a kapcsolót is, ő meg felkapcsolja, és máris világos lesz
  • az engem nem érdekel
  • már miért lennék, majd nappal kipihenem magam:)
  • nem baj, majd hullahoppozunk a szeme alatti karikákkal
  • na ugye, hát majd teszek róla, hogy ne aludjon el!:) Egyébként meg minél több karika lesz, annál jobb!
  • aludjon csak:)
meg egyébként is, játszani bármikor lehet, mert az az én fő tevékenységem!!!! Akár éjszaka is!:)

Mostanában az éjjelek Anya szerint nem éppen tökéletesek. Ma is felkeltem fél 2-kor, és fél 4-ig nem voltam hajlandó visszaaludni. Most mit csináljak, ha egyszer nem voltam álmos??? Anya már mindent megpróbált: cici-nem kellett, csak úgy ringatott-na az jó volt, de mikor le akart tenni, átöleltem a nyakát, és ordítottam, jó hangosan, hogy Apa is felébredjen, hátha ő majd játszik velem-nem jött be. Aztán mikor már nem bírta tovább, larakott a kiságyba, és otthagyott!!!! Én meg nyafiztam, hogy vegyen már ki, és az lenne a legeslegjobb, ha odafeküdhetnék közéjük, de ezt Anya nem engedte, azt mondta, már így is lehet, hogy megszoktam, hogy néha ott alszom el cicizés közben, és csak utána rak vissza a helyemre (ha ő is el nem alszik). És akkor olyan történt, ami még nem: Apa nagyon erélyesen rámszólt, hogy feküdjek le, és aludjak!!:o Kicsit meg is ijedtem, így szót fogadtam, lefeküdtem, és próbáltam aludni. Egy darabig próbálkoztam, Anya szerintem már azt is hitte, hogy alszom, mert betakargatott. De valahogy nem ment, elkezdett jelezni a pocim, hogy mégis csak kellene az a kis tejci, hiba volt visszautasítani. Na, elkezdtem gondolkodni, hogy vajon Apa mit szól majd, ha most szólok Anyának, hogy mégis ennék, jöhet a csárda, de aztán Apa már úgy horkolt, hogy mégis összeszedtem magam, felálltam, mert úgy azért mégis csak hatásosabb, és rákezdtem... Szerencsére Anyának leesett, hogy mi a pálya, adott tejcit, aztán aludtam. Még egy felkeléssel egész fél 9-ig! Na, Anya ezt díjazta, azt mondta, így legalább résnyire ki tudja nyitni a szemét...:)
Ja, és elbeszélgetett velem, hogy ez így nem mehet tovább, valamit ki kell találni! Hát csak találjanak, majd meglátom, mit tehetek!;)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr6749614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása