Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Húsvét hétfő

2007.04.10. 11:55 - évicka

Azt mondják a drága szüleim, hogy húsvét hétfőn locsolkodni kell. Felőlem! El is lestem gyorsan a tecnikát, mikor reggel jöttek a barátaink meglocsolni Anyát (Máté is itt volt, utána itt is maradt, együtt mentünk misére), és mise után mi is elindultunk Apával. Meglocsoltuk a MAgdus dédit, aztán Apa keresztanyját, Magdi nénit, majd mentünk a Mamát meg Gizi dédit is meglocsolni, de én úgy, de úgy elfáradtam ebben a nagy locsolkodásban, hogy azt már nem bírtam, és odafelé elaludtam a biciklin. Hiába no, fárasztó meló ez a locsolkodás!:)
Öcsi hazahozott minket, és itthon aludtam egy jót. Mikor felébredtem, drága szüleim megint nagy pakolásban voltak, gyorsan ettünk ebédet, aztán megint bepakoltak abba a kék "japán csodába":), és elindultunk. Útközben kiderült, hogy Józsi bácsiék megint mennek, most éppen egy kicsit dolgoznak egy ismerős néni hétvégi házánál Dunaalmáson, és megint megkértek minket, hogy legyünk fuvarosok!:) Ez szuper! GYors pakolás után Józsi bácsitól el is indultunk (Józsi bácsi vadiúj autója előtt:)):






















Szeretem felügyelni, hogy jó irányba megyünk-e:





























Ez a hétvégi házikó Dunaalmás és Neszmély fölött van, egy szőlőhegyen. NAgyon szép a kilátás a Dunára:






















Persze Anya egyből kiszúrta, hogy vannak ott nekem való játékok, én meg jót játszottam:



















































Aztán túrázni indultunk. Anyáék vettek egy új hordozóeszközt, valami kendőt. Hát sokkal jobban érzem magam benne, mint a kenguruban!






















A házikóhoz az út egy nagyon veszélyes, mély szakadék mellett vezet, és ez a szakadék sajnos egyre terjed, az utat is egyre kijjebb kell tenni, mert az eredeti útvonal a mostani szakadék kb közepén vezet át!!!:-ooo NAgyon veszélyes!!!! A túrán megnéztük, nézzétek, milyen mély:





























NAgyon szép útvonalon haladtunk, és én nagyon jól éreztem magam, végig mondtam a magamét. Még rúdra is másztam:)





























Persze néha kivettek a kendőből, és akkor Józsi bácsi sokat vitt, először mindig egy kicsit sírtam, vissza akartam menni Anyához, vagy Apához, de olyan érdelkes, izgalmas dolgokat mutatott Józsi bácsi, hogy végül is maradtam. Aztán megérkeztünk a Dunához:


























































A nagyok kacsáztak...






















...én pancsoltam...






















...kavicsoztam:



















































Ilyen szép naplementét láttunk:






















És úgy összeségében ilyen jól éreztem magam a túrán:





























Mikor visszaértünk, még vacsiztunk egyet, aztán elindultunk haza. Ez már fürdésidőben volt, szóval én gyorsan el is aludtam, és aludtam hazáig, otthon felébredtem, mert az esti szopi elmaradt, és azt pótolni kellett, és aludtam reggelig kettőig.:)































A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr156733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása