Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Krisz haver

2007.04.27. 15:07 - évicka

NAgyon meleg van ma! Anyával délelőtt kiültünk egy kicsit, én autóztam, ő meg újságot olvasott. És melegünk volt!:)
Aztán bejöttünk, Anya épp egy kis elemózsiát próbált belém könyörögni, de ebben a melegben még étvágyam sincs, hiába no!:) Na és akkor kopogtak, és jött Krisz haver az anyukájával. Úgy, de úgy megörültem neki, hogy hirtelen még azt is elfelejtettem, hogy álmos vagyok. Bemutattam neki mindent, hogy hogy kell játszani az egyes játékokkal (na persze ez nem mindig úgy történik, ahogy Anya szerint kellene;)), meg hogy kell fel-és lemászni innen-onnan, szóval próbálom tanítgatni. Egyelőre nem túl nagy sikerrel, ő csak ült, és vigyorgott, mint a tejbetök!:) NA, majd talán legközelebb!
Aztán kezdtem kissé nyűgös lenni, Anya meg úgy gondolta, hogy már nagyon álmos vagyok (pedig igyekeztem titkolni:)), és letett aludni. Fél perc háborgás után bevágtam a szunyát...:)

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr564328

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Reloj Salco Quartz Precio 2017.10.20. 02:21:40

Sample job goal for receptionsist - buusojl

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása