Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Csokiiiii

2007.05.05. 12:26 - évicka

Anya sajnálja tőlem a csokit!!!!! Persze tagadja, olyanokat mond, hogy azért nem nagyon kapok, mert szorulásom lesz tőle, meg tönkremennek a fogaim, meg meghízok... De én átlátok ám a szitán, tudom, hogy mindez csak duma, és igazából sajnálja, meg ő maga akarja megenni...;)

Így aztán a kezembe kell vennem az irányítást, ha csokit szeretnék enni. Mint például ma délelőtt tettem: szokásomhoz híven pakolgattam kifelé a szekrényből a pudingokat, meg a többi fincsi dolgot, mikor a kezembe akadt egy tábla csoki! Mutogattam Anyának, hogy "memme-memme", de neki esze ágában sem volt kibontani nekem. Aztán arra gondoltam, hogy végül is elmúltam már egy éves, nagyfiú vagyok, nehogy már egy vacak csokipapír kifogjon rajtam, majd én kibontom. Az elhatározást követte a tett, és már kész is volt!!:) És már ettem is!


























































Ezután, bosszúból, hogy Anya nem bontotta ki nekem, körbejártam az egész konyhát, és jól szétkentem mindenhol a csokit...;) Na, hát legközelebb kibontod, Anya??? :DD

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr8671105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása