Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

134. Anya bekeményít 2.

2007.06.22. 11:43 - évicka

Úgy tűnik, Anya kitartó. :-S De én is! Ha már ilyen csúf dolgot tesz velem, akkor hát nem adom könnyen magam: az éjjel két teljes órán át voltunk ébren!!!;-P De hiába volt minden próbálkozásom, Any amost tényleg nagyon kemény. :-( És nem enged. Este kaptam tejCicit, azóta nem. Hát mi lesz így velem???:-O

Ébrenlétünk fél 1-től fél 3-ig tartott. Anya sokmindennel próbálkozott, de nehezen jött el az álommanó cici nélkül. :-( Aztán valahogy mégis álomba szenderültem, és aludtunk negyed hétig! :-) Ennek már Anya is örült, mert ez tulajdonképpen csak egy ébredés...:-S

Egyébként mostanában az elalvásom sem az igazi. Nem megy a jól bevált módszer, hogy betesznek a kiságyba, aztán alszom. Ilyenkor igyekszem minél hangosabban kiabálni, sőt, ordíííítani, hogy nehogymá' otthagyjanak!:-O De mivel láttam, hogy Anya mennyire kétségbe van esve, hogy ezen jó szokásomat elhagytam, így megmutattam neki tegnap este, hogy tudom én még ezt, és egyedül aludtam el. Csak mostanában valahogy nem érzem jól magam, ha ilyenre kérnek...:-S Szükségem van Anyára, na. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr56103740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása