Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

163. Ministránstábor

2007.08.25. 13:47 - évicka

Ez a tábor minden évben megrendezésre kerül a ministránsoknak. Anya ugyan soha nem volt ministráns, én meg majd szeretnék, de még nem vagyok, de azért mindig meghívást kapunk Józsi bácsitól, és el is megyünk. Úgy terveztük, hogy aludni hazajárunk, de Apa mondta, hogy nem bánná, ha nem tennénk, mert akkor le tudná járólapozni az előszobát. Így aztán ottaludtunk. Annyi különbséggel, hogy mi nem a templomban, mint a többiek, hanem a plébánián kaptunk egy szobát.

Szokás szerint nagyon jól éreztem magam. Hétfőn délután elindultunk egy sétára, és közben elkezdett esni az eső. Nem kicsit. :-O Rettentően el is áztunk volna, de szerencsére közel jártunk Máté barátomék házához, így aztán bementünk. Ott aztán eltöltöttünk egy kis időt a padláson, merthogy a kulcsuk a templomban maradt...:-S De aztán kerítettek egy kulcsot, épp időben, ugyanis már kezdtem éhen halni...:-S Bementünk hozzájuk, és gyorsan kunyeráltam is két kiflit.:-P Na és közben akkora, de akkor vihar kerekedett...:-O Csak úgy szóródtak azok a villámok, meg a mennydörgés... De én bátor nagyfiú vagyok, és mivel tudom, hogy Anya fél, hát én nem félhetek, mert meg kell őt védenem...:-) Aztán mikor már jó hosszú ideje ott voltunk, és az eső nem csillapodott, Józsi bácsi mondta, hogy elindulunk esőben, mert ez egy darabig nem fog elállni. Így aztán az esővédőnk esőkabátként funkcionált, és rohantunk a templomba, ami nem volt messze.

Evésnél rendszeresen kikéredzkedtem Anya öléből, valahogy jobban esett a falat, ha Orsival ehettem. :-P Anya csodálkozott, és örült is egyszerre. Orsi egyébként is sokat játszott velem, nagyon sok időt töltöttem vele, és nem volt ellenemre.:-) Józsi bácsival is jól elvoltam, az első órák visszafogottsága után már hozzá is állandóan kéredzkedtem.

Mikor végeztem az evéssel, akkor pedig sétáltam fel, s alá a többiek mellett, és mindenkivel incselkedtem, játszottam. Anya büszke volt rám...

Sajnos nem csináltunk sok fotót, meg ami készült, azok közül is egy csomó homályos, így csak néhányat tudok mutatni:






























































































Anya azt mondja, néhány év múlva én is lehetek ministráns, de addig is remélem, a következő táborba is meghívást kapunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr46148661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása