Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

198. Ágtalálkozó-Sashalom

2007.10.09. 13:08 - évicka

Szombat reggel az a kivételes helyzet állt elő, hogy Anya és Apa előbb ébredtek, mint én. Na jó, nem sokkal, mert valami kényes radarnak köszönhetően kisasoltam valamit, és nem akartam kimaradni semmiből. Nem is maradtam. Gyors reggeli, pakolás, egy kis fejetlenség, és nagy rendetlenség magunk mögött hagyásával autóba ültünk, és elindultunk. Felszedtük Orsit, aztán meg sem álltunk Pestig. Azaz de, Bábolnán bevártuk egymást, mivel többen mentünk.
Az út nagyon jól telt, Orsival szórakoztattuk egymást, nem is aludtam egy szemhunyást sem, aminek Anya nagyon örült.

Megérkezvén Sashalomra, kipakoltuk magunkat az autóból, köszöntünk az összegyűlteknek, majd nemsokára megkezdődött a mise. Remekül éreztem magam, játszottam Zsomborral






















majd mikor ezt meguntam, elkezdtem szaladgálni a templomban. Jöttem-mentem, Anya hagyott is volna, sőt, hagyott is egész addig, míg észre nem vettem az oltáron a gyertyákat. Na akkor aztán beindultam, és mentem, hogy elfújjam azokat. :-) Anya meg elkapott, és hátracipelt. De egy óvatlan pillanatban ismét elszaladtam, és befutottam a sekrestyébe. :-P Ott meg porszívózni szerettem volna.:-)
Anya egyszer csak megelégelte renitenskedésemet, és kivitt. Kint is pörögtem ezerrel, szaladgáltam, jöttem-mentem. Aztán Anya adott egy szendvicset, és visszamentünk a misére.





























Nemsokára vége is lett, akkor aztán kisközösségi megbeszélést tartottak. Anya és Apa más-más csoportba került, de egymáshoz közel voltak a csoportoka  közösségi ház udvarán, így aztán nagyon jókedvűen szaladgáltam köztük, pedig akkor már jelentős ideje voltam ébren. ÉS az álmosság legcsekélyebb jelét sem mutattam, de természetresen Jóanyámat nem tudtam átverni.:-S Beletett a babakocsiba, és kimentünk a templomudvarból, alig jutottunk el a templom szomszédságában álló kollégiumig (ahol Anya lakott egy évig), már le is csukódtak a szemeim.:-S Aludtam jó sokat, átaludtam egy képmeditációt, és már csak a játszótéren ébredtem fel, ahol Anya métázott a többiekkel, Apa pedig felügyelte az álmomat.:-)
Nemsokára hazaindultunk, útközben megálltunk vásárolni, majd nagyon jó hangulatban autóztunk hazafelé négyesben- Apa, Anya, Orsi és én.
Ja, és még a Papát is láttuk a busszal az autópályán.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr76191140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása