Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

228. Hétvége

2007.11.12. 14:06 - évicka

Szombat reggel viszonylag sokáig (fél 8) hagytam aludni a családot, majd ébredés után jót játszottunk, hancúroztunk az ágyban. Reggeli, és a szokásos itthoni teendők után útnak indultunk bevásárolni, meg a Dédihez Anyának valamiért. Közben megérkeztek a Mamáék is, így Anya nélkülem ment bevásárolni, én meg a Papáékkal jöttem haza. Akkor aztán kint maradtam segíteni Apának, mégiscsak férfiasabb dolog autót szerelni, mint főzni...;-) (Na, azért főzni is szeretek ám!) Ebéd után alvás, majd ébredés után rövid játék, és már indultunk is gyerekközire. Megfogyatkozott létszámban vettünk részt, de azért jó volt. Játszottam egyedül, játszottam Anyával, játszottam Mátéval és Zsomborral, gyorsan eltelt az az egy óra. Onnan egyből misére mentünk, ahol is elég eleven voltam, és Anya szerint ez a kisfejezés még nem tükrözi a valóságot.:-P Benyitottam a templomba, miközben Józsi bácsi beszélt, hangoskodtam, hisztiztem, ha valami nem tetszett. De mint mindennek, a misének is vége lett egyszer, megérkezett Orsi, és mikor kimondta, hogy "gyere Ákos, elfújjuk a gyertyákat", már röppentem is hozzá. És elfújtam a gyertyákat.
Mise után Apával kimentünk a Mamáékhoz, ott voltam fürdésig. Fürdésre hazamentünk, a Mama és a Papa megfürdetett, és lefektetett aludni. Aludtam is, és fel sem tűnt, hogy nincsenek Anyáék. CSak akkor ébredtem, mikor Anya már hazaért.;-P

Vasárnap is aludtunk fél nyolcig, aztán reggeliztünk, és gyorsan összekészülődtünk, mert Győrbe mentünk. Először Apa ügyleteit intéztük el, majd elmentünk az Árkádba, ahol sok-sok mozgólépcső van.:-) Engem legalábbis ez érdekelt a legjobban. Anyáék meg vásároltak, és kivételesen én semmit nem kaptam. Na jó, egy kindertojást a Mamától.:-P Ebben a vásárlásban mindannyian jól elfáradtunk, én hazafelé már meg is kezdtem déli pihenőmet. Egy pillanatra felébredtem, mikor Anya itthon kivett az autóból, de amint bekerültem az ágyikómba, már aludtam is tovább.:-)
Ébredés után még elmentünk a Mamáékhoz, én buszoztam a Papával, meg játszottam mindenkivel.
Este még itthon is játszottunk egy maratonit, majd fürdés, és alvás következett.

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr26226421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása