Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

274. Bamák-mamák

2008.01.21. 12:41 - évicka

Délelőtt a klubban jártunk. Mikor megérkeztünk, még nem volt senki :-O, de aztán szépen lassan szállingóztak a bababarátaim az anyukáikkal. Sőt, régen voltunk ilyen sokan, mint ma, ugyanis 6 baba és hat mama volt velünk együtt. A mai nap a "nemjáték" jegyében telt, egy-két könyvön kívül nem sok játék volt a kezemben. Ellenben volt fényképezőgép, amit már nagyon ügyesen kezelek, vissza is tudom nézni az általam készített képeket (majd csinálunk egy külön bejegyzést csak az én képeimnek). Ezen remek mókának Anya vetett véget, mert elvette tőlem a masinát. :-S Akkor aztán egy törlőkendővel nekiálltam takarítani, és a hátralévő idő el is ment nagyjából azzal, hogy hol a padlót, hol a sátrat, hol a falat törölgettem. Meg Lilivel másztunk, mint a kiskutyák.:-) Ja, és meg ne feledkezzek a közös programról, az evészetről, ami érkezés után jó sokáig lekötött mindannyiunkat.:-P
Anya egy szem képet csinált csak, amin épp hisztizem a gépért, ezt most nem mutatjuk meg.:-P

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr3305712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása