Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

311. Nanna megaszongya...

2008.04.24. 13:40 - évicka

Most, hogy már elég jól megy nekem ez a beszéd-dolog, szemezgetünk párat az elmúlt időszak aranyos dolgaiból.:-)

Anya valamiért megdicsért, hogy milyen okos vagyok. Erre én:
-Apa is otos.
Anya: -Igen, Apa is okos. És Anya?
Én: -Anya nem otos.:-DDDDDDDDDDDDD

Apa megjegyezte Anyának, hogy "milyen bitang ez a kölök...". Én meghallottam, és rögtön válaszoltam: "Apa bitan, Anya bitan, Nanna nem bitan...":-DDD

Orsi volt itt hétvégén, és anyukája jött érte, aki a DoktorNéni. Hozott nekem egy receptet. Mikor megkérdeztem, hogy "ez mi?", Anya elmondta, hogy az egy recept, amit ki kell váltani, és kapunk érte egy szurit, amit majd a DoktorNéni bead nekem. Anya nem tudta megmondani, hogy hova fogja bökni a DoktorNéni a szurit, és kérdezte Tőlem:
-Ákos, hova adja a DoktorNéni a szurit? A válladba? A combodba? Vagy a popeszodba?
Erre én: - Apába...:-DDDDDDDDDDDDDDD

Tegnap nagyon összekoszítottam magam a homokozóban, ahol még egy kevés vizet is találtam, így aztán képzelhetitek, hogy néztem ki...;-) Anya kérdezte is:
-Hát neked milyen a mellényed???
Erre én: -Sájos... :-DDDDDDDDDD
Végül is ezt kérdezte, nem?;-P

Anya ma tanácstalan volt azzal kapcsolatban, hogy mi legyen az ebéd. Megkérdezte Apától, aki csak annyit mondott, hogy memme. ;-P Ezzel nem ment sokra, így megkérdezte tőlem is, hogy mi legyen...
Én: -Jizs (=rizs)
Anya: -Jó, és mivel együk a rizst?
Én: -Tanállal... (=kanállal) :-DDDDDDDDDDD
Végül is... Miért nem azt kérdezi, hogy mi legyen a rizs mellé, nem?;-P (Végül is zöldséges rizs lett fasírttal...:-))

Ami Anyáéknak nagyon tetszik, és már átvették tőlem köznapi használatra, az a bindzsó szó. Ez tulajdonképpen a csimbók (cserebogár) akar lenni, csak én hajlamos vagyok a szavak betűit megkeverni.:-)

Ez a baj ezzel, hogy nem írunk rendszeresen, hogy elfelejtünk dolgokat...:-S Pedig volt még egy csomó........

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr12440208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása