Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

A kórházban (2006. 04.22.-2006. 04.26.)

2007.02.03. 09:14 - évicka

Életem első napjait a kórházban töltöttem. Végülis nekem mindegy volt, csak Anya legyen, tejci, meg aludhassak:) Hát ezek mind megvoltak, így jól éreztem magam!
Nagyon sokan voltak kíváncsiak rám, rengeteg bácsi meg néni jött meglátogatni. Én meg élveztem, bár a legtöbbször aludtam:)
Képek:
Ők a nagyszüleim, a Papa meg a Mama:






















Ő az egyik dédim, a Gizi dédi. Apáék szerint még van két dédim, de ők sajnos nem tudtak bejönni a kórházba:( Így róluk kép is majd később...






















Az első közös képünk:)























Apa keresztanyja, és unokatesója:






















A nagynéném (hogy mik vannak:)), és családja, Anya szerint a legkisebb a képen (na jó, a második legkisebb, hiszen a legkisebb én vagyok) az unokatesóm!!!!!






















És ott voltak Apa meg Anya barátai is, róluk is képek:
KisKolly és menyasszonya, Ildikó:






















Csetiék (kár, hogy Petikét otthon hagyták:():






















Heni:






















Zsuzsi, Piri, Kriszti, Máté, és aki fényképez, Kicsi:






















Mátéval gyorsan összehaverkodtam:






















És még rajtuk kívül is sokan voltak, csak sajnos nincs mindenkiről képünk:( Na sebaj, akkor elmondom, hogy kik voltak ott:
-a nagybátyám, Öcsi
-Apa unokatesója, és élettársa, Eszti és CSaba
-Márti és anyukája
-Orsi (ő jó sokszor jött, így vele is jól összebarátkoztam:))
-Timi és Zsombor
-Gergő a haverjaival
-Steve
-Ági Rajmunddal

Bocs, ha valakit kifelejtettem, nézzétek el ezt egy pár napos csecsemőnek, aki ráadásul szinte mindig aludt...:)

És még néhány kép kommentár nélkül:




































































































































































































































































Ez Anya kedvenc képe:)






A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr9838965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása