Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Egy hónaposan...

2007.02.06. 09:18 - évicka

...mint már említettem, 5050 gramm, és 57 centi voltam. Igyekeztem, no:)
Egy hónapos koromban is sok minden történt velem, íme néhány dolog:
A legrendszeresebb látogatóm Márti volt, Anya egyik barátnője. Szerettem ha jött, jó volt hallgatni őt és Anyát, jó sokat tudnak beszélni...:)





























Aztán 6 hetes se voltam, mikor Anya elvitt engem egy csípő-ultrahangra, vagy mire (ez a sok bonyolult szó, sokkal jobb, amit én mondok: heö:)), és ott azt mondták, hogy mivel éretlen a csípőm, ezért terpeszpelust kell hordanom 6 hétig. Na szép!:( Pont a legnagyobb melegben (még szerencse, hogy Anya leginkább csak éjjel adta rám, nappal csak ritkán:))!

És az is hat hetes koromban történt, hogy Anya nagynénje és párja összeházasodtak!! És én is ott voltam! Sajnos Apáék a szertartásra nem hozták a fotómasinát, mert ott felejtettéka  dédinél:(, így arról nincs képünk. De a többiről van!























































































































































Egy biztos: igen nagy érdeklődés vett körül, és nagyon jól éreztem magam-egy darabig. Aztán mivel se fürdés, se a megszokott szobácskám, ezért nyafizni kezdtem. Szerencsére Apáék vettéka  lapot, és elindultunk hazafelé.
Azért Anyáék egy kellemes kötelezettségüknek még eleget tettek hazafelé, ugyanis erre a napra egy másik esküvői meghívásuk is volt, és megígérték, hogy azért oda is benéznek. De a nyűgim miatt ez inkább úgy nézett ki, hogy az ifjú pár, Kolly és Ildikó nézett ki:)





























Szépek voltak.
Elfáradtam.

Még egy csudi jó dolog történt ebben a hónapban, meglátogattak Anya egyetemi csoporttársai, barátnői. Jót játszottunk, meg aludtam... Anyáék meg csak mondták, mondták...:)












































És még Apa barátai is meglátogattak, őket sajnos nem fényképezték le okos szüleim, de hoztak nekem egy tortát!!!!! Hát persze, hogy nem kaptam belőle!:(





























Még képek egy hónapos koromból:









































































































A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr1538971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása