Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

320. "Dottónéni kiveszi babát..."

2008.05.07. 14:16 - évicka

Hétfőn délelőtt Anyának és a pocakban lakó Testvéremnek jelenése volt a kórházban a 19 hetes ultrahangon. Engem is magukkal vittek, mondván, a múltkori uh-t is mennyire élveztem, és milyen jól elvoltam. Na, ez most nem így volt.:-S Először is óriási tömeg volt!!!:-O Másodszor: rengeteget kellett várni. :-S Harmadszor: semmit nem szabadott... Apa már nagyon dühös volt, mikor két és fél óra várakozás után még mindig ott ücsörögtünk (illetve szaladgáltak utánam), és már asztalt akart borítani...:-O

Na de végül csak bejutottunk, és megláthattuk a Babát! Egy doktorbácsi valami érdekes szerkezetet mozgatott Anya pocakján, és a tévében meg megjelent a BABA! Nekem nagyon tetszett, egyből mondtam is, hogy "dottónéni kiveszi babát...":-) Anyáék megjegyezték, hogy jobb lenne, ha még egy darabig nem venné ki a dottónéni (aki egyébként dottóbácsi) a babát, mert neki még jobb odabent. Pedig én már úgy tologatnám a babakocsiban, meg játszanék vele...:-)

A Testvéremmel egyébként minden rendben, szépen dobog a kis szíve, ép a gerince és a koponyája, épek a vesék, telített gyomor és hólyag. Jelenleg a buksijának az átmérője 43 mm, a combjának hossza pedig 28 mm. (Anya már most megkezdte az összehasonlítgatást:-P, és rájött, hogy napra pontosan ugyanennyi idősen volt velem is ezen az uh-n, és én valamivel nagyobb méretekkel rendelkeztem...)

A nemét nem szeretnénk tudni, de Anya kislányt érez, Apa kisfiút...

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr91458401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása