Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Köszjólvagyok!

2007.02.25. 21:49 - évicka

Ma végre már nem volt hasmenésem! Anya nagyon örült ám neki, de azt el sem tudom mondani, hogy én mennyire! Szörnyű volt, nagyon sírtam mindig, mikor bement, meg ki is ment mindenfelé...:( De ma már nem volt semmi gond. Anya azt mondja, holnap már kapok rendes memmét is, na végre!:)
Ma új dolgot tanultam: Apa nyújtja felém a kezét, én meg megfogom! Azt mondják, ez olyan nagyfiús kézfogás. Hát én nem tudom, de mindig jól megfogom Apa kezét, ő meg megrázza az enyémet, és akkor én nagyokat nevetek, mert az jó! Vicces ez az Apa egyébként, asszem, ő a legviccesebb ember a világon! Ma elment valahova, én meg menni akartam vele, de nem vitt magával! És az rossz volt, sírtam is egy kicsit...:( Pedig Anya szerint autót szerelni ment! Na, az lett volna a nekem való meló!:) Így viszont maradtam Anyával, és neki segítettem:












































































































(A porszívós képek tegnap készültek, de végülis minden nap ugyanez a program:))

· 7 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr3940280

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása