Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Olimpiai bajnok leszek...:)

2007.03.01. 12:06 - évicka

Egyszer tuti! :) Nagyon jól megy a hosszútávfutásmászás, és tornából is egész jól állok, vannak új elemek, amiket majd rólam neveznek el, mert Anya azt mondja, az ilyeneket arról nevezik el, aki először csinálta őket. Szóval lesznek majd Komjáti-elemek!:)

Na, a viccet félretéve, tényleg igen sportos életet élek. Először is, ugye, bicózom! Azt még nem döntöttem el, hogy a Túrdöfranszon induljak, vagy esetleg ilyen terembicózáson vegyek részt. Mondjuk szimpatikusabb a fransz, mert ez a körbe-körbe... Bár azért arra is gyakorlok, a fotel körül már nagyon jól megy, igaz, még nem biciklivel...:) És néha ellenfelem is akad, Apa személyében, dehát nem kihívás...:) Én vagyok a jobb!:)

A másik a labdázás! Hű, az irtó klassz dolog! Anya szerint nagyon jó labdaérzékem van, vagy mi a csodám. Én ugyan nem tudom, mi az, de labdázni szeretek! Tegnap is Anya dobta nekem a labdát, én meg elkaptam!:o Anya meg is lepődött, de én csak nevettem! Nagyon tetszett nekem ez a móka, úgyhogy lehet, hogy valami labdajátékosként debütálok majd az olimpián. Pekingben még nem valószínű, hogy ott leszek, mert hát alig leszek nagyobb, mint a labda:) Azt még nem döntöttem el, hogy melyik áll a szívemhez a legközelebb, de ha olyan nagy leszek, mint Öcsi, akkor lehet, kosarazni fogok, ha meg nem, akkor marad a kézi, foci, röpi. Bár, ha jól meggondolom, a vízilabda is jó lenne, pancsizni is szeretek, tegnap is alig akartam kijönni a vízből! Ennyi erővel mondjuk úszó is lehetnék, de erről Anyának nincsenek jó emlékei, így egyelőre ez a lehetőség elvetve:) Marad a labda!










































































































































































































Mondjuk Apa azt szeretné, ha autóversenyző lenne belőlem, de Anya ezt nem igazán támogatja... Nem értem, hiszen az is klassz dolog, szeretek autózni! Meg az autókat is szeretem! Ha séta közben látok egyet, akkor mondom, hogy brrrrrrrrr! Meg az újságban levőkre, meg a játék autókra is mondom!:)

De az is lehet, hogy olyan sportot fogok űzni, amiben egy nagy, hosszú rúddal futni kell, aztán meg repülni! Hű, az is frankó lehet, ma láttam a tévében, és tátott szájjal figyeltem! Anya szerint rúdugrásnak hívják, és tényleg klassz dolog, ő is csinálta. Csak sajnos nem tudott ilyen magasra repülni, mint a tévében levő nénik és bácsik:)

Na szóval ilyen terveim vannak! Persze ez még változhat, lehetek akár... ejtőernyős is:)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr5341481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása