Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Kukk, Új verda, Gáborlátogatás:)

2007.03.04. 21:49 - évicka

Ma mozgalmas napunk volt, korán keltettem kiscsaládomat, Anya nagyon megviseltnek tűnt, hja kérem, aki fél 2-kor fekszik le...:) Így aztán elég hamar nyugovóra tértem, és aludtam jó sokat! Anyáék már aggódtak, hogy nem fogok időben felébredni. Na de aztán felkeltem, gyors ebéd, Anya felöltöztetett (áááááá), és beraktak az autóba, aztán már mentünk is. Egész Székesfehérvárig, ami nekem tulajdonképpen nem sokat mond, de mindegy! Jól elszórakoztunk Anyával az autóban, én állandóan leszedtem a napellenzőt, és ahogy Anya szokta csinálni, odaemeltem az arcom elé, majd elvettem, és mondtam, hogy kukk!:) Anyának nagyon tetszett, örült, hogy megint tanultam valami újat! Na, hát ha ez ekkora öröm, akkor gyakrabban fogom megörvendeztetni ilyenekkel!:)























































































Aztán hamar odaértünk (hiába, ha Apa vezet...:)), és vártunk. Na, nem sokat, még csak körül se tudtam nézni, mikor megérkeztek, akikre vártunk. Valahonnan ismerősök voltak, és örültem, mert nekik is volt egy akkora babájuk, mint én vagyok!:) Hoztak valami fura dolgot, amiről aztán kiderült, hogy egy új járgány nekem! Na nem mintha nem lennék elégedett a régivel, nekem aztán szuper, de Apa alig tudja betuszkolni a kocsiba, és akkor már más nem is fér mellé. ezért Anya elhatározta, hogy vesznek egy olyat, amit kicsire össze lehet csukni, ki is nézte, hogy milyet szeretne, és akkor meglátta, hogy az egyik fórumos barátnője pont az olyanjukat akarja eladni, úgy, hogy nem is használták túl sokat. Anyának megtetszett, és így megvettük!:)
Na szóval, ezek mi lennénk a biznisz alatt:)






















          Aha, Anya, azt hiszem, jó lesz!:)





























Dominó használati utasítást is mellékelt:)










































































                        Hadd nézzem, mit csináltok!:)













































Sajnos Dominó barátoméknak hamar haza kellett menniük, így mi is hazajöttünk. Az autóban sunytam egyet, de mikor hazaértünk, már fel is ébredtem, nehogy lemaradjak valamiről is.:) Még jó, mert gyorsan meg is szereltem az új járgányom kerekét, nehogy valami gond legyen vele később, szegény Anya mit csinálna séta közben?:)

Ezután Anyáék megint felöltöztettek (na most már elég legyen!), és elindultunk Máté barátomékhoz, akinek nemrég született kistestvére (Anya megígérte, hogy majd nekem is lesz:)). Közben olyan szép volta a naplemente, hogy megálltunk, és készült néhány kép!

































































Aztán végre mentünk Mátéékhoz!
Nézzétek, milyen pici Gábor! Anya azt mondja, én is voltam ilyen pici, de ő sem igazán hiszi el:)





























A Mészáros fiúk:)






















Jó volt, mindent ki akartam borítani, meg akartam enni, össze akartam kenni:)
Apa egyébként azt mondja, nem lesz kistesóm, mert bennem elveszett mind a három gyerek!:) Na, ezt én nem értem!:o




































· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr1042906

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: www.curandocriancaferida.com.br 2018.02.05. 02:15:16

Can you sniff cor 226 oxycodone - ceuguqm

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása