Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Szombat

2007.03.04. 11:26 - évicka

Nálunk a szombatok úgy zajlanak, hogy Apa mostanában még ekkor is dolgozik, tehát majdnem olyan, mintha hétköznap lenne:( Mondjuk én nem tudom, mi az a hétköznap, meg hétvége, de Anya szomorú, mikor Apa szombaton is dolgozik. De azért velem mindig nagyokat játszik, nem volt ez másként tegnap sem! Jó nagyokat hancúroztunk, már reggel ébredés után az ágyban is! Aztán reggeliztünk, majd takarítottunk, aztán Anya felöltöztetett (jajjjj, de nagyon úúúúúútálom!), és kibicóztunk a Mamáékhoz. De senkit nem találtunk otthon:( Hát ilyet! Mindig mondják, hogy menjünk, menjünk, de mikor megyünk, nincsenek otthon! Na szép, mondhatom!:) Na de átmentünk a boltba, és mikor onnan jöttünk ki, már ők is megjöttek, így mégis találkoztam velük, sőt, mivel Öcsi autójának brrrrr-tem, ezért ők hoztak haza autóval, Anya meg egyedül bicózhatott, he-he!:)
Itthon aztán aludtam egy olyaaaaaaaaaaaaaaan nagyot, hogy teljesen szétaludtam a búrámat:)





























Aztán megint játék, majd hazajött Apa! Hú, az nagyon klassz, nagyon tudok örülni neki! Úgy szaladok mászok elé, hogy csak úgy csetteg a tenyerem! Aztán meg el tőle, mert ha elkap, összemegvissza puszilgat, és az nagyon csikiz, meg bök, mert nem tudom miért, de az ő arca nem olyan sima, mint Anyáé, vagy az enyém, vagy esetleg az én popsim...:)

És most az a szombat volt, mikor volt gyerekközi, így ebéd (na jó, nekem már uzsi) után felkerekedtünk, és elindultunk Anyával. Ez egy olyan hely, ahol gyerekekkel vagyunk, és a nagyobbak az Istenről tanulnak, mi, kicsik, meg játszunk! Nagyon jó ám, de most valahogy nem jött be. Elaludtam odafelé, aztán nyűgösen ébredtem a végére, és semmi nem tetszett!:(






















Aztán még ottmaradtunk misére is, mi Anyával a sekrestyében múlatjuk az időt, mert egyre inkább beleszólok a prédikációba, és ez állítólag sokakat zavar. Nem értem, hát nem tudják, hogy nekem is van véleményem, és én bizony nem rejtem azt véka alá!:) És különben is, Józsi bácsi azt mondta, hogy nekem (még) szabad!:)

Ezután Anya még ottmaradt, mert közije volt (ez olyan, mint nekünk, csak nagyban-nagyoknak), mi meg Apával hazajöttünk, és jót játszottunk! Közben megérkezett a Mama is, mert ilyenkor este ő vigyáz rám, amíg Anyáék nincsenek. Anya hazajön megfürdetni, megetetni, letesz aludni, aztán visszamegy, meg Apa is elmegy. Én meg alszom az igazak álmát a Mama felügyeletével. Mondjuk sok dolga nincs velem, tegnap sem keltem fel:)

Szóval nálunk ilyenek a szombatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr1842608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása