Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Mesés nappalok-rémes éjszakák...

2007.03.12. 14:41 - évicka

...legalábbis ez Anya véleménye. Az enyém ugyanis az, hogy minden szuper! Hát mi abban a rémes, hogy éjszaka igenis igénylem Anya társaságát? És ha engedné az a galád Anya, akkor Apáét is igényelném...:) Meg egyébként is, ha úgy érzem, hogy nem vagyok álmos, akkor minek aludjak? Vagy mi a baj azzal, hogy óránként megéhezem? Áh, nem értem én ezeket a felnőtteket!:)

Anya szerint azonban ezek az éjszakák egy ici-pici babának sem lennének jók, nemhogy nekem! Mikor születésem óta egyszer keltem éjjelenként... Na jó, azért időben észhez kaptam ám, és kihasználtam, hogy ha kérek, éjszaka is mindig kapok tejcit, ki a fene ne kérne akkor?;) Szóval mostanság kb óránként fenn vagyok, és olyankor mindig tejci. Anyáék törik ám az okosukat, hogy mi lehet ennek az oka, de majd biztos elárulom, nem?;) Gondolnak arra is, hogy Anya tejcije már nem a megfelelő tápanyagtartalmú, és ezért nem lakom jól tőle, meg arra is, hogy csak a társaságot keresem, vagy esetleg a fogam, vagy front, szóval ötletük van, én meg hallgatok!:)

Ezzel szemben a nappalok mesések, ezt Anya is így látja! Jókedvű vagyok, kezdem eltolni a napi egy alvásomat (de az aztán 3 órás:)) ebéd utánra, így végig bírom az estét is nyűglődés nélkül, egész nap be nem áll a szám, egyre jobban eljátszom egyedül is, és minden nap tanulok valami újat! Anya szerint öröm velem az élet!:) Hát, én is élvezem, mit ne mondjak!;)

Ma egyébként az eddig leírtakra frankón rácáfoltam, ugyanis éjjel "csak" kétszer keltem, korán elaludtam délelőtt, és már egy délutáni alvás is kipipálva, bicózás közben...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr4345714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása