Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Megint egy szép nap:)

2007.03.14. 21:54 - évicka

Ma ismét nagyon jó idő volt, így ma is sokat voltunk kint! Délelőtt boltban voltunk Anyával, bicóval mentünk. Rájöttem, hogy ha erősen húzom a lábamat, akkor kijön a cipőből, és máris tudok vele rúgkapálni, csak a cipő marad bekötve...:) Ez persze Anyának nem tetszik, olyanokat mondogat, hogy bekapja a küllő a lábamat, dehát ez ki van zárva! Hát nem látja, hogy milyen messze van a kerék a lábamtól??:o

Az alvásom után Anya gyorsan megetetett, aztán újra nyeregbe pattantunk (én újra kihúztam a lábam:)), és elindultunk Orsi elé. NAgyon szeretem Orsit, olyan mókás, sokat játszik velem, és én azt szeretem! Elmentünk együtt sétálni is, de valahogy nem igazán bírtam az egy helyben ücsörgést, és ennek hangot is adtam, így Anya megkegyelmezett rajtam:





























Pedig szerintük álmos voltam, azért is nem bicózni mentünk, de hát hadd döntsem már el én, hogy mikor vagyok álmos!!!

Estefelé a Papa jött hozzám, söröztünk...


















































...hintáztunk...






















...és sokat mókáztunk! Nagyon szeretem a Papámat!

Egyébként újabban ez a kedvenc pozícióm a hintában:





























Szép álmokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr3946693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása