Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Gyerekközi

2007.03.31. 20:23 - évicka

Szombat lévén, ismét elmentünk Anyával gyerekközire. Jó volt, mert végre nagyon jó idő van, és kint lehettünk, ami azért valljuk be, sokkal jobb, mint bent a teremben, ahol nincs túl sok lehetőség a játékra, vagy inkább a rosszalkodásra!;) Bezzeg kint annál több! Kezdtem is rögtön egy kis fűevéssel, megspékeltem egy kis földdel, a kiflimet is belemártogattam-hát én tehetek róla, hogy egyébként nem olyan finom? :) Anya próbálkozott, hogy a számba adta a cumit, de nem mindig járt sikerrel. Aztán elővette a kedvenc kukacaimat, és azt felfaltuk egy páran, meg egy túrórudin is megosztoztunk Máté barátommal.
Megszereltem egy defektes kereket:






















Játszottam a nagyfiúkkal:












































Jéték közben majdnem megnéztem, hogy ehető-e az autó:)






















Labdáztam:






















És az egész közi egyetlen kislánya is ott volt (na jó, van még kettő, de ők már jóval nagyobbak, akik ilyen "picik", azok mind fiúk!:) Lesz majd nagy harc egy ilyen szép kislányért, de ma valahogy nem nagyon érdekelt.:)





























És történt egy érdekes eset, mégpedig az, hogy megunván a játékot, odamásztam Anyához (legalábbis azt hittem), felkapaszkodtam a nadrágjában. Ő felvett, én meg hozzábújtam. Aztán éreztem, hogy valami nem stimmel, ez nem a megszokott ölelés, nem a megszokott illat. Na, ezt meg kell néznem magamnak, gondoltam, teljesen szembefordultam vele, és hát kiderült, hogy egy nadrággal arrébb jártam...:) Gyorsan Anya tudtára adtam, hogy én tulajdonképpen hozzá akartam menni, és így hamar oda is kerültem.:) Hát, előfordul, hogy az ember eltéved, nem???!!;)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr2854042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása