Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Kirándulás

2007.04.01. 21:41 - évicka

Józsi bácsi (ő a péri pap) itt volt valamelyik este, és megkérte Apáékat, hogy vasárnap, azaz ma vigyük le őket a Balatonra, mert ott töltenek néhány napot, viszont egy autóhoz sokan vannak, kettőre meg nincs megbízható sofőr. Így aztán odaadta nekünk az egyik autót, és mi voltunk a sofőr!:) Jobban mondva csak Apa, aki teljesen odavolt, hogy japán autót kell vezetnie...:) Apáról tudni kell, hogy neki autóból csak a német jöhet szóba, abból is leginkább a BMW. Tehát álcázta is magát rendesen, nehogy valaki felismerje, hogy ő egy japán "csodában" ül.:)






















Indulás előtt:






















Furcs avolt, hogy Anya nem hátul ült velem, hanem ő is előre ült Apa mellé. Ilyet nem szokott csinálni, csak akkor, ha ő vezet, és csak ketten vagyunk. Na mindegy, nem volt gond, mert Orsi és Kitti remekül elszórakoztattak engem:
(Bocsánat a nem túl jó minőségű képért, kicsit mozgott Anya keze:))


















Azért figyeltem ám Anyára is:





























Egy idő után meguntam a csajokat, de úgy tűnt, Orsi is megunta saját magát (az ugyanis nem lehet, hogy ő engem unt meg, mert az lehetetlen:)). Így aztán aludtunk egy nagyot!






















Nagyon hamar megérkeztünk, mondjuk én csak Sümeg után ébredtem fel, onnan meg már valóban közel van Lesencefalu, ahova mentünk. Pontosabban Lesencefalu és Várvölgy között, fenn a szőlőhegyen van egy kis házikó, és oda mentünk. A kilátás mindenesetre fantasztikus!






















Gyorsan uzsonnáztam is egyet, a friss hegyi levegőn még a kaja is jobban esett. Anya szerint mindig oda kellene engem vinni kajaidőben, mert egy hang nélkül pusztítottam el az adagomat, sőt utána még Anyáékkal is ettem:)



















































Egy családi kép:






















HAzafelé aztán teljesen egyedül ültem hátul, és angyon jól elvoltam. Magyaráztam Apának, mondtam neki, hogy merre menjen. Még jó hogy ott voltam, biztos eltévedt volna:) De én figyeltem:






















Mikor már biztos voltam benne, hogy hazatalálnak nélkülem is, akkor aztán elaludtam.





























Félálomban még hallottam, hogy Anya mondta Apának, hogy jókor, mikor már mindjárt otthon leszünk.:) De az engem már nem érdekelt, én csak aludtam. Otthon sem ébredtem fel, így a fürdés kimaradt, Anya csak átrakott az ágyikómba, és reménykedtek, hogy úgy elfáradtam, hogy reggelig alszom...

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr4354051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása