Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Húsvét

2007.04.09. 12:21 - évicka

Ez életem első húsvétja! Érdekes dolog, Anya azt mondta, azt ünnepeljük, hogy Jézus nagypénteken maghalt, húsvét napján feltámadt. Ez egyelőre nekem még annyira nem világos, de mondott olyasmit is Anya, hogy ezen a napon jön a nyuszi, és nem jön ám üres kézzel! Most, hogy élőben is láttam már nyulat, vártam eme nagy napot.
Reggel Apáék sonkát reggeliztek tojáéssal, meg tormával, kenyérrel, és hát ebből-abból Apa jóvoltából nekem is jutott.:) Tojást mondjuk ő sem adott, mert Anya nagyon szigorú ebben a kérdésben, meg persze tormát sem ehettem, de egy-két falat sonka lecsúszott a pocimba!:)
Utána elmentünk misére, ahol én egy jót játszottam Máté és Zsombor barátommal:






















Aztán mikor hazaértünk, megjött a nyuszi is, és teleszórta az udvart:






















Volt ott rengeteg labda, nyuszik, tojások (bár nem tudom, minek hoz, ha nem ehetem meg:()














































































































































































































































































































































































Áthívtuk a Magdus dédit is, mert a labdákat állítólag az ő nyuszija szórta el az udvarban. Egyébként zárójelben jegyzem meg, én egy nyuszit sem láttam szaladgálni az udvaron, ezek biztos nagyon ügyes és gyors jószágok!:)





























Megpróbáltam a kerti csapnál meglocsolni Anyát, de azt mondták, locsolni hétfőn kell, meg aztán meg sem tudtam nyitni:(


























































Szedtem volna virágot, ha már lenne:)






















De aztán a nagy melóban nagyon elfáradtam, és aludni tértem:






















Ébredés után elmentünk a Mamáékhoz, mert állítólag ez a derék nyúl ott is járt!
ÉS tényleg!












































































































Aztán még MAgdni néniékhez is elmentünk, mert őket is meglátogatta a nyuszi, és nekem is vitt oda is valamit! Én ugyan nem bántam!:) Sajnos az aksi lemerült a masinában, ezért arról már nincsenek képek, de egy szuper autót kaptam, homokozószettel! Egyből ki is próbáltam, persze csak a konyha járólapján "homokoztam".:)

A húsvéti nyuszi még egy kis egyensúlyérzéket is hozott, ugyanis nagyon ügyesen megállok egyedül már elég sokáig!!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr1856399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása