Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Dunaalmás II.

2007.04.10. 21:52 - évicka

Délelőtt Anyával kisétáltunk a MAmáékhoz, mert ott volt a bringánk (a tegnapi locsolás után ott maradt;)), és elhoztuk. Anya megint felkötött magára azzal a kendővel, és én határozottan élveztem. Egész úton be nem állt a szám, magyaráztam, mondtam, énekeltem, berregtem... HAzafelé pedig természetesen elaludtam...:)

Mikor felébredtem, ebédeltem, aztán Anya úgy csinált, mint mikor a fürdéshez szokott előkészülni. :O És tényleg! Levetkőztett, és megfürdetett! NEm mondom, szeretek fürdeni, csak furcsállottam, hiszen még csak sötét sem volt! Anya elmagyarázta, hogy azért, mert nem tudja, mikor fogunk hazaérni, és hogy ne maradjon ki megint a fürdés. Aha! Szóval egy jót hancúroztam a kádban zuhanytálcában, aztán felöltöztünk, megérkezett Apa, és már indultunk is! Aludtam egy jót az autóban is, így elég hamar odaértünk. Ott megint játszottam egy nagyot:



















































Játék után egyből indultunk is haza, azaz még bementünk Tatán Ica nénihez megszerelni a biciklijét.






















Én közben ettem, meg kaptam tiszta bugyort, majd innen már tényleg hazafelé vettük az irányt! Na de akkor már elegem volt az egy helyben ülésből, meg az autózásból, ráadásul nem is vezethettem, így aztán elég hangos voltam.:P Meg is kellett állni egyszer, mert már nem bírtam tovább, és olyan féktelen ordításban törtem ki, hogy Anya egyből megálljt parancsolt, és ott az út szélén kaptam tejcit, hátha elalszom. Még mit nem!!!! Így aztán nyűglődtem hazáig, de Anya legalább hátraült hozzám! Itthon aztán átöltözés, mosakodás, cici, és alvás következett. O:)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr2557217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása