Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Szerda

2007.04.11. 22:30 - évicka

Délelőtt Anya felállította a nyuszihozta sátrat a szobában, és egy jó nagyot játszottunk. Telisteli raktuk labdákkal, és dobálóztunk. Pontosabban én ki, Anya be dobálta a labdákat. Aztán együtt dobáltuk a sátor oldalán levő kis kosárba. Jó móka volt.






















































































Aztán aludtam egy nagyot, igaz, elég nehezen ment az elalvás, de Anya szerencsére a lágyszívű énjét vette elő, és segített egy kis cicivel.:)
Ébredés után krumplis tésztát ebédeltem, pirospaprika nélkül, durumtésztából. Fincsi volt!
Apa elé ki szoktunk menni a buszra, mikor jön haza, ha az időjárás megengedi, és én ébren vagyok. Ma is így tettünk, szépen sütött a nap, egészen élveztem, még akkor is, ha babakocsival mentünk.:)



















































Apának mindig nagyon örülök, olyan jó, mikor hazaér, jókat lehet vele bolondozni!;) Ma elmentünk autóval, mert Apa ment a benzinkútra kitakarítani, lemosni az autót, és engem elvitt-pontosabban én vittem őt, hiszen én vezettem:)- a Papáékhoz! Anya meg jött értem biciklivel, és hazafelé szokás szerint elbundiztam az ülésemben...:)
Ébredés után elmentünk a pályára, ahol a hittanos gyerekek fociztak, mi meg Mátéval először horgásztunk, majd mi is fociztunk.
Máté, én felkészültem, felőlem kezdhetjük!






















Te menj fel a bal szélen, én meg majd adom Neked, ok?






















Na, ide azzal a bogyóval!






















Oda rúgom!





























Aztán Anya úgy döntött, hogy késő van, mennünk kell, és akaratom ellenére beletuszkolt a babakocsiba, fúúúújjjj! Tiltakoztam, de Anya ellen még kell gyúrnom egy kicsit!:) Mondjuk Mátéék is hazamentek, így végül is ok. Meg aztán itthon Apával is kell játszanom, nehogy úgy érezze, hogy elhanyagolom!;)  Vele is sátoroztunk egy nagyot, meg szintiztünk!  Tényleg, tegnap el is felejtettem megemlíteni, hogy Esztiéktől kaptam egy remek szülőidegesítőőrületbekergető játékot, egy szintetizátort!:) Igen muzikális vagyok, nagyon jókat játszom rajta, sőt, még táncolok is hozzá, legalábbis az izmos felsőtestemet billegetem!:) Úgyhogy köszi Eszti és Csaba! Anya meg vegyen füldugót!:)
Apa velem van, ma oda sem akarta adni, úgy elvolt vele. Azt hiszi, hogy attól, hogy el tudja játszani a bocibocitarkát, ő már egy Ricsárd Klájderman!:) Anya mesélte, hogy mikor megtanult két tánclépést az esküvőjük előtt, Fred Aszternek képzelte magát!:)
Na de Anya is alkotott ma: úgy gondolta, hogy a nappaliban fog megetetni, ami ugye nálunk szőnyegpadlós... És a Szinlak kiborult...:O És még mielőtt bárki is azt hinné, nem, nem én borítottam ki! Anya volt!!! Örült neki! Én meg akartam nézni közelebbről -nem, nem is gondoltam rá, hogy elkenjem:)- de Apa nem engedte.:(
Ja, és a felmosó nyelet is eltörte...

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr5757480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása