Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Elmaradás

2007.05.22. 13:46 - évicka

Hűha, olyan régen írtam már, hogy ihajjjjjjj! Megpróbálom összeszedni, hogy mi történt velem azóta, címszavakban:
-a fotómasina beadva szervízbe, egy hónap, mire elkészül!!!:-O Szóval, kedves Mindenki, addig nélkülöznötök kell csodás engem!;) Anya mindenesetr eléggé kétségbe van esve, hogy egy csomó mindenről lemarad...
-Pénteken Anyáék sztenderre tettek a Mamánál. Ott aludtam (csak egy órácska sikerült), aztán meg majd' az egész délutánt ott töltöttem! És nagyon jól éreztem magam! Anyáék meg elmentek uszodába, meg vásárolgatni.
-szombat hajnalban arra ébredtem, hogy nem nagyon kapok levegőt...szörnyű volt!!! Anya meg Apa szerencsére tudták, mi ilyenkor a teendő, mert már volt ilyen, ha nem is ennyire súlyos formában. Így aztán kaptam egy kúpot, és mikor jobb lett, akkor Apához bújva elaludtam. De másnap irtóra nyűgös voltam, nagyon rossz kedvem volt. Anyáék meg még tetézték is azzal, hogy vittek doktornénihez, aki alapból nagyon kedves, szeretem, csak ne akarna állandóan megvizsgálni!;) Aztán mentünk Győrbe, venni párásítót, mert állítólag nekem most az kell, akkor jobban fogok aludni, meg gyógyszerekért, meg kifizetni Apáék új ágyát. Mit ne mondjak, nagyon rosszul tűrtem...
Délután meg bérmálás volt, hát az se volt sokkal fényesebb dolog. Aludni sem tudtam rendesen, csak fél órácskákra hunytam le a szemem.
-Vasárnap Anya rábeszélte Apát, hogy menjünk be Győrbe, valamit csináljunk. Be is mentünk, sétáltunk egyet az Aranyparton (mondjuk én átaludtam az egész sétát;)), aztán fagyiztunk, meg játszótereztünk! Szuper volt, nagyon élveztem!
-Hétfőn, azaz tegnap mentünk szemészetre, mert Anya úgy látja, hogy kicsit befelé áll a jobb szemem, de a doktornéni megnyugtatta Anyát, hogy szó nincs ilyenről. Egyébként baromira nem tetszett a vizsgálat, és ki is nyilvánítottam ezirányú véleményemet. Hát a piszkok nem lefogtak?!:-O Na jó, mindez azért kellett, mert nem hagytam, hogy a doktornéni megnézze a szemem azzal a világító valamivel. Pedig állítólag, ha hagytam volna, nem is ért volna hozzám...

Ez történt tegnapig.

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr6185249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása