Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

Orrszívó-porszívó

2007.05.25. 13:58 - évicka

Ezen csodálatos szerkezet arra szolgál, hogy az olyan manóknak, akik még nem tudják egyedül, illetve sehogy kifújni a nózijukat (mint például én), kiszívják vele az orrukban felgyülemlő anyagot, ami komoly akadályokat gördít a levegővétel útjába. Gondolhatjátok, hogy mennyire imádom...:-PPP
Most, hogy a kruppból fennmaradt a nátha, és állandóan tele a nózim, Anya ezzel a szerkezettel szekíroz.:-P Mintah nem lenne enélkül is elég bajom! Eleinte nem nagyon tűrtem, ketten Apával is kevesek voltak ahhoz, hogy lefogjanak, és kiszívják a trutyit az orromból. Aztán rájöttem, ha hagyom magam, előbb szabadulok, így aztán, ha Anya közelített felém ezen szerkezettel, akkor szépen nyugodtan engedtem. Most pedig már ott tartunk, hogy én magam is ki tudom szívni a légzésgátló anyagot...;) Sőt, mi több, az is eszembe jutott, hogy mi lenne, ha a fülemből is kiszívnám a zsírt, és akkor Anya talán nem matatna azokkal az undorító színű pálcikákkal a fülemben...:-S

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr8986983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása