Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

112. Anya nélkül

2007.05.31. 21:25 - évicka

Ma délután Anyával kimentünk a Papáékhoz, mert Timinek kellett egy könyv, és Anya azokat még a Papáéknál tárolja. Amikor megláttam a Papát közeledni, és láttam, hogy olyan szándéka van, hogy engem felvegyen, jól megkapaszkodtam Anyába, és elkezdtem sírni, hogy én biza nem megyek most oda... De Anya azt mondta, hogy menjünk, nézzük meg a repülőket, mert neki odabenn van dolga, és ahhoz én nem feltétlenül kellek...:-O Hát Anya az ilyen???;-) Így aztán minden tiltakozásom ellenére a Papához mentem. Na jó, nem tartott ám sokáig a tiltakozás, rájöttem, hogy ez jó, mert a Papa bármit megcsinál, amit én szeretnék...:-P Így aztán először megnéztük a repülőket (a kert végén van a reptér), aztán bementünk, és a szobában játszottunk tovább. Anya hiába akart hazavinni, nem mentem. Mivel neki mennie kellett, mondta a Papáéknak, hogy majd vigyenek haza. Jó is volt ez így, kérem szépen, igen jól elvoltam.
Mikor hazamentünk, Anya sehol nem volt. Az az igazság, hogy nélküle is remekül elvoltunk mi Apával!;-) Egy darabig a dédi is ott volt, vele is játszottam egy jót.
Apával elmentünk bicózni, csinált nekem vacsorát, ő etetett, szóval igazi fiús délutánt töltöttünk együtt (bár a nagyfiúk ilyenkor biztos nem tejbepapit esznek...:-S).
Anya már csak fürdésre ért haza, gyorsan bedugott a  kádba zuhanytálcába, és  lecsutakolt. Aztán gyors cicivacsi, majd mikor már lehúztam Anya pólóját, hogy nem kérek többet, akkor Anya berakott az ágyikómba. De én közben rájöttem, hogy mégis inkább még ennék, és ezt hangos EEEEE-zéssel a tudtukra is adtam, és néhány perc elteltével (minek ilyen sokat várni??? Azt hiszik ezek, hogy én kedvtelésből ordítok??:-O) Anya meg is jelent, és kaptam még a mennyei lakomámból...

Egyébként Anya dagadó mellkassal érkezett haza, mert megdícsértek engem, hogy milyen szép gyerek vagyok. Jó ezt tudjuk, de azért jó ilyet hallani...;-)
A másik ok pedig az volt, hogy egy néni megszólította Anyát az uszodában, hogy nem lenne-e kedve nála is vinni egy csoportot, oktathatna ott is.:-O Anya meglepődött, mert nem gondolja magát hűűűű, de nagyon tehetséges úszásoktatónak, de jól is esett neki. De visszautasította...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr6090645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása