Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

130. BMK mennyi is??:)

2007.06.18. 12:32 - évicka

Ha hétfő, akkor BMK. Mondjuk ez már jó régen nem így van, mert vagy én, vagy Anya náthás, és Anya nem szeretne vírusgazda lenni, így olyankor inkább hanyagoljuk.
De ma szerencsére összejött, el tudtunk menni. De jó is volt!!:) Voltunk egy páran, kisfiúk többségében, és egy kislány, Eszter. Eszter még nagyon kicsi, de már régóta tud mászni, ülni, nagyon ügyes!:) A testvére, Áron egy kicsit irigy, az ő játékaival én nem játszahattam (meg senki), de én azért szívesen adtam neki az enyémet. :) Anya meg is dícsért.

Később jött még egy kislány, csak hogy javítson a nemek arányán.;-) Volt sok érdekes játék, de természetesen nekem a legjobban a kulcs jött be, illetve a táskánk kipakolása.:-P

A végére toltam egy adagot a pelusba, így amíg a többi anyuka a szanaszétszórt játékokat pakolta, addig Anya azzal foglalatoskodott, hogy engem tiszta bugyorba bugyoláljon. Mit ne mondjak, eléggé megnehezítettem a dolgát.;-P

Remélem, most egy darabig elkerüli a betegség kicsiny házunk táját, és tudunk menni rendszeresen.

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr85101656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása