Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

137. Hétvége

2007.06.25. 12:42 - évicka

A szombat semmi különöset nem hozott, Anyával csináltuk a szokásos dolgokat, mivel Apa dolgozott. Szóval ez a nap nem különösebben különbözött a többitől. Délután barackot szedtünk a kertben, de Anya engem valamiért nagyon hamar eltávolított, nem is értem...:-O
Az lehetett a baj, hogy ami barackot csak tudtam, szétmócsingoltam, és miután ledobtam a földre, belemásztam? :-O Nem értem... Ezután Anyával mi inkább borsót szedtünk, a barackot meghagytuk Apának. Anya ezen segítségemet sem díjazta olyan rettentően, mert a vödörbe, amibe ő a borsót szedte, én földet dobáltam.;-P
De aztán segítségemnek köszönhetően a barack is, és a borsó is le lett szedve.:-)

A vasárnapra való (nem)tekintettel fél 6-kor éberesztettem Anyát, és 6-kor Apát a nappaliban. Mondhatom, örült, hogy az egy szem szabadnapján is korán kell kelnie...;-P Reggeli után én a Mamáéknál kötöttem ki, mert a Mama kérte, hogy kivételesen ne vigyenek Anyáék magukkal misére, mert akkor ő nem is lát egész hétvégén. Így a délelőtt nagy részét ott töltöttem, Mama hozott nekem egy csomó autót, meg fincsi piskótát, és ott volt a Papa, meg a Dédi, meg az Öcsi is, így remekül elvoltam. Aztán mikor fáradni kezdtem, akkor már csak a Mamánál volt jó.

Hazatértünk után ebédfőzés, de én azt már nem bírtam kivárni (hiába, korán volt az a fél hat), és álomba szenderültem. Aludtam is egy jó 3 órásat, aztán mikor felébredtem, ebédeltünk, és készülődni kezdtünk, ugyanis Mátéékhoz voltunk hivatalosak, mert a testvérének, Gábornak a mise után volt a keresztelője, délután meg házszentelőjük volt.

Eleinte nem nagyon tetszett a helyzet, próbáltam meggyőzni Anyát, hogy inkább menjünk haza, integettem mindenkinek, hogy akkor mi most megyünk, de Anyáék nem hagyták magukat.

Először egy vetítés kezdődött az építkezésről, de engem nem nagyon érdekelt, annál inkább viszont a projektor!! ;-P GaládAnya viszont azt nem hagyta, így mi eltávoztunk más helyszínre...:-P Aztán Norbi beszélt az építkezésről, és a boldogságukról, majd Józsi bácsi mondott pár gondolatot az építkezés evangéliumi vonatkozásáról (engem nem igazán érdekelt, és ennek hangot is adtam...:-P). Aztán imádság kezdődött, és Józsi bácsi megkérte azon szülőket, akiknek a gyereke nem bírt nyugton maradni (ugyan kire gondolhatott???:-O), hogy távolabb foglalják le elevenkéjüket, így mi sok más gyerekkel levonultunk a teraszról az udvarra. :-P Na, ott kezdtem élvezni a dolgot, homokozó, játékok...:-)
ima után kajálás következett, én is kaptam bográcsban főtt marhapörköltbe tunkolt kenyeret, meg egy csomó sütit! Aztán hol Józsi bácsival, hol Hajnival játszottam, és jól éreztem magam!:-) Anya végre nyugodtan tudott beszélgetni rettentően fontos dolgokról...

Azonban ez egy fárasztó délután volt, nagyon elfárdatam, így hazaindultunk, és pont fürdésidőre értünk haza. Gyors vacsora, fürdés, és alvás következett.

Pont.

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr30105449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása