Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

146. Háti hordozó

2007.07.10. 13:36 - évicka

Anyáéknak meggyűlik velem a baja. Már cipelés terén. Úgy indult az egész, hogy kisbabaként kenguruban cipeltek. Nagyon szerettem benne lenni, csak hamar kinőttem.;-P Aztán, mivel nagy túrázók, kirándulók vagyunk, vettek Apáék egy olyan csípőre tehetős, félvállas kengurut, ami nagyobbacska gyerekeknek is jó. Jó is volt...kb háromszor használtuk, aztán már nem éreztem jól magam benne. Ekkor jött a kendő. Ez is szuper találmány, Anya imádja, meg én is szeretem, csak az a baj, hogy most már jobb' szeretnék a saját lábamon közlekedni. De ezt drága korlátolt szüleim nem értik, így újabb eszközt szereztek be cipelésemre, egy fémvázas háti hordozót. Hátha ez hosszabb távon is bejön...

Egyelőre ez is tetszik, jól érzem magam benne. :-) MAjd meglátjuk, ha hosszabb túrára megyünk, akkor is így gondolom-e...:-S



























































Ja, és köszönjük Szaszának és Ilcsinek a közreműködését!!:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr83115313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása