Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

148. Ajjajjjj:-O

2007.07.12. 20:21 - évicka

Az egész szokványosan kezdődött. Én ültem az autóban, Apa valamit mutogatott Anyának a motortérben, én a kulcsot akartam, mert hogy is gondolhatják drága szüleim, hogy anélkül is képes vagyok elindítani az autót:;-P Apa először nem adta, de őt könnyű meggyőznöm...;-)
Akkor már birtokomban volt az egy szem kulcs az autónkhoz, Apa visszament Anyához, én meg próbáltam betenni a kulcsot a helyére. MA valahogy nem ment...:-( Akkor aztán gondoltam, megnyomok egy-két gombot. Hát nem megatláltam azt, amivel bezárom az autót? Ez még nem is lett volna gond, mert le volt húzva az ablak, de ez az autó olyan, hogy ha lezárjuk, automatice felhúzza az ablakokat is. Na, és ez az, amihez kedves szüleim nincsenek hozzászokva, mert a régi autónk ezt nem tudta.

Szóval ajtó bezárva, ablak felhúzva, egy szem kulcs velem együtt a tűző napon lévő autóban...:-S Anya egy darabig még viccesnek is látta a jelenetet, mert azt gondolta, hogy úgyis megnyomom majd a gombot, és akkor kiszabadulok. Hát most valamiért nem nyomtam meg. Pedig ők kint hadonásztak mindenfélét, mutogattak a kulcsra, én próbáltam betenni, és indítani, de nem ment. Pedig biztos voltam benne, hogy ezt akarják...:-P

Anyáék mindennel próbálkoztak, nem nyomtam meg a gombot. Azonban kezdett melegem lenni, kicsit folyt a víz a kezemről...:-S ÉS még sapi is volt rajtam.

Anyának ekkor eszébe jutott az a ragyogó ötlet, hogy hívjuk fel Öcsit, mert hogy ugyanolyan távirányítója van, mint nekünk, hátha amikor látom, hogy mit kell nyomni, akkor megnyomom én is. Aha... Inkább csak ki akartam szálnni Öcsihez, de a gombot nem nyomtam meg...

Any aközben szólt, hogy vagyem le a sapimat, én levettem, ekkor már látták az ősök, hogy csupa víz a hajam. És mivel a kulcsot is leejtettem az ülés elé, és nem ért le oda a kezem, pedig próbálkoztam, Apa döntött: autó ide vagy oda, az ő egy szem kisfia aszalódik az autóban, így ő most betöri az ablakot.:-O Anya kicsit félt, hogy a szétszóródó üveg nehogy megsértsen engem, de ő is látta, hogy nincs más választás...

Apa hozta a kisbaltát, és lesújtott... Lesújtott még egyszer... Meg még egyszer... Meg még kétszer, mire betört az ablak.

 




















Istennek hála nem kaptam a szétszóródó szilánkokból, és kiszállhattam végre a szaunából. És mehettem imádott nagybátyámhoz!!!:-) Meg átöltözni, mert tiszta izzadt voltam.

De minden megpróbáltatás ellenére Anyáék szerint egy hős vagyok, mert nem sírtam. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr95117424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása