Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

168. Baba-mama klub

2007.08.27. 12:35 - évicka

Végre ismét el tudtunk menni. Reggel elég korán fújtam ébresztőt, Anya azt mondta, még tudott volna aludni. De mit csináljak, ha én már negyed 7-kor teljesen kipihent voltam?;-P

Reggeli után Apa egy jó hírrel hívta Anyát, igaz, ahhoz, hogy valóban jó hír legyen, még kell néhány dolog. Anyával el is kezdtünk ennek utánajárni, reméljük, minden ok lesz!

Szóval jártunk itt-ott, mielőtt elmentünk a klubba. Ott még nem volt senki, mikor megérkeztünk, de nem bántam, mert egy jót játszottam egyedül is. Aztán megérkezett a védőnéni is, amjd szép lassan még két kislány jött, akiknek lehetett udvarolni.;-)

Játszottunk jókat, labdáztunk, szaladgáltam, ettem, autóztunk, babáztunk, sátraztunk, formabedobóztunk. Aztán nagyon elfáradtam, álmos lettem. Haza is jöttünk, a bicón is majdnem elaludtam, Anya különféle trükkökkkel próbált ébren tartani. Végül is sikerült, csak itthon aludtam el az etetőszékben.;-P

Szüleim mostanában el vannak lustulva fotózás terén, alig készül egy-két kép (az utóbbi napokban egy sem), így azt sajnos nem tudok mutatni.:-(

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr51150170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása