Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

186. Kutyaszerencse...:-S

2007.09.19. 12:05 - évicka

Tegnap délelőtt Anyával kimentünk motorozni. Itt tébláboltunk a ház előtt, maximum a sarokig mentünk, mert nem zártuk be az ajtót. Aztán egyszer csak kijött Réka, a féléves szembeszomszéd, persze nem egyedül, hanem az anyukájával, akivel Anya azonmód beszélgetésbe kezdett. Én meg tettem-vettem, ha autó jött, odaszaladtam Anyához, és szépen megvártam, míg elment, amjd én is mentem dolgomra. Aztán találtam valami rém érdekes, barna dolgot... Meg kellett vizsgálnom közelebbről is... Mindkét kezemmel belenyúltam, mikor is a nózimat valami orrfacsaró bűz csapta meg...:-P Na akkor odaszaladtam Anyához, és mutattam a kezeimet. Mondhatom, Anya nagyon örült.:-S A kerti csapnál lemosta a nagyját, aztán irány a fürdőszoba, és fél órán keresztül csutakolta a mancsomat.:-S Azt hiszem ezentúl messziről kerülöm az ilyet!

Délután felavathattam az új gumicsizmámat és esőkabátomat, Apa elé csöpögő esőben mentünk, és belemehettem az összes tócsába!:-)






















































































Délután még elmentünk Magdi néniékhez, ahol megrágtam Szandra összes nyulának összes orrát, meg nagyokat bírkóztam velük. Igazából kismalacokat szerettem volna nézni, vagyis Apáék szerettek volna kismalacokat mutatni nekem, mert azt még nem láttam, de nagyon esett az eső, így enm mentünk ki. Hanem hazafelé a biciklin tényleg felavatásra került az esőkabát, mert szakadt az eső...:-S Persze esőkabátom csak nekem volt...:-P

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr38170234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ori 2007.09.19. 17:22:24

Ákos!!! Nagyon jól nézel ki az eső ellen védő felszerelésedben :)


süti beállítások módosítása