Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

316. Ágtalálkozó

2008.05.06. 14:05 - évicka

Apa és Anya már évek óta Ágtalálkozón ünneplik a május elsejét. (Az Ágtalálkozó egy keresztény ifjúsági csoport találkozója, ahol Pér-Töltéstava-Pázmándfalu, Tata, Mosonmagyaróvár és Sashalom csoportjai találkoznak egymással) Nem volt ez máshogy most sem, Tata mellé, Tarján községbe indultunk autókkal. Hosszú, tömött sorokban autóztunk...

Kép
















Én reggeliztem...

Kép

Apa vezetett...

Kép



















Anya pedig fotózott. Na nem sokáig, mert ahogy megérkeztünk, el is felejtette, hogy fényképezőgépet is vittünk, és nem készültek képek. Igaz, hogy az utánam való szaladgálásban nem is lett volna idejük fotózgatni... A misét nem sokáig bírtam, a prédikáció közepén Anya úgy gondolta, hogy na most már elég, és angolosan kivonultunk a templomból... Kint aztán Zsombor és Simi barátommal jól éreztem magam, szaladgáltunk, ettünk.

Mise után kisközösségi megbeszélés kezdődött, nekem pedig a rabság. Ugyanis szerintem rémesen jó móka kiszaladni az útra, Anya szerint viszont rémesen életveszélyes, így aztán bekötött a babakocsiba. Na, ha már ott voltam, gyorsan egy óra alatt letudtam a déli alvásomat, aztán teljes lendülettel vetettem bele magam a nap hátralevő részébe.

Szerintetek mennyire hasonlítunk??? Anya szerint félelmetes a hasonlóság...

Kép





















Ebéd után túrázni indultunk a környező hegyekbe. Kedves szüleim meglepődtek, hogy milyen jól bírom a gyaloglást, ugyanis a kb 2- 2,5 órás túrának a felét saját lábamon tettem meg.  

Nézzétek, milyen szép helyeken jártunk, milyen jól éreztük magunkat:

Kép

Kép

Kép

Megmásztunk néhány magaslest is:

Kép

Aztán jött a "legjobb" rész, egy óvatlan pillanatban beleléptem egy nagy, és mély pocsolyába... Nagyon sáros, vizes, és büdös lett a cipőm, zoknim, és lábam... Innentől kezdve aztán mezítláb, Apa nyakában túráztam... Az is jó volt. Szépen lassan visszaértünk a "bázisra", és hazaindultunk. Eléggé elfáradtunk mindannyian, nem kellett altatódal este, csak a szokásos esti mese...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr12456635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása