Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

193. Hétvége

2007.10.01. 14:12 - évicka

Gyorsan eltelt. De jó volt.

Szombaton egy nagyon pörgős, jó kis napunk volt, délelőtt Anya sütkérezett, főzögetett, takarítgatott, én meg hol Apával játszottam, hol segítettem neki.:-) Aztán alvás után elmentünk gyerekközire, ahol ismét jó volt, autóztunk a barátaimmal, ettünk, szaladgáltunk, szóval elvoltunk. Anyáék meg közben jót beszélgettek.

Miután hazaértünk, gyors evés, öltözés, pakolás, aztán indultunk is misére. Ott is jól elvoltam, még imádkoztam is, mikor láttam, hogy Anya keze össze van kulcsolva.:-)

Onnan aztán Apával a Mamáékhoz mentünk, és Apa otthagyott engem, mondván, ott fogok aludni. Hát jó. Szuper is volt, szeretek a Mamáéknál, már csak azért is, mert ott jó nagy kádban tudok fürdeni!:-) Aztán aludtam. Nem volt semmi gond, néhányszor felébredtem, akkor megbizonyosodtam róla, hogy nem hagytak egyedül, aztán cumival a számban aludtam tovább. Egész hajnali 5-ig. :-P Akkor aztán már egy szemhunyást sem bírtam többet. Szórakoztattam a nagyszüleimet, míg Anyáék értem nem jöttek. Akkor meg elaludtam hazafelé a biciklin, így aztán elég koránra tevődött a délutáni alvásom, 10-től fél egyig húztam a lóbőrt. Azalatt elkészült az ebéd, és Anyáék eldöntötték, hogy átmegyünk Pannonhalmára kirándulni, ha már egyszer a fórumos találkára nem mentünk.

Így is tettünk, jó nagyot kirándultunk.












































































































Megnéztük a kilátót, ahova fellépcsőztem Apával,

































































majd lefelé indultunk az apátság alatt, és egy nagyot kerültünk.



























































































































Szinte végig gyalogoltam, csak egy helyen vettek fel, ahol nekem állítólag veszélyes lett volna egyedül mennem. Pedig én azért megpróbáltam volna.:-P















































































Mikor visszaértünk a parkolóhoz, elfogyasztottuk az uzsonnánkat,



















































































































aztán az arborétumba indultunk. Itt is végig gyalogoltam, pedig sokat-sokat mentünk.
 






























































































































































































































Hazaérkezésünk után még elmentünk Józsi bácsihoz, mert a Weisz család hozott nekem egy csomó ruhát (köszönjük!!), és oda kellett menni érte, meg a Papáékhoz. Persze ott nem maradhatott ki a buszozás, az evés...;-P

Este nem kellett altató...:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr31182413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása