Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

195. Foci

2007.10.03. 21:06 - évicka

Ősztől tavaszig Apa szerda esténként focizni jár. Amíg én nem voltam, és éppen nem Pesten volt, Anya is járt. Ma aztán családilag indultunk el, és az volt a megállapodás, hogy ha én nem bírom, akkor hazajövünk Anyával.

Mikor odaértünk, nagyon megörültem neki, hogy mekkora térben vagyunk, és van labda, lehet rugdalni, meg csak úgy futkosni is. Egyből beszaladtam a pálya közepére, Anya még csak pakolta le a cókmókot, amikor az egyik kisfiú belerúgott a labdába. Apukája próbálta elérni, de nem sikerült neki, így aztán engem talált el. Telibe.:-O Az arcomat. De annyira, hogy akkorát estem...:-S Anya szerint olyan volt, mint a filmekben, már csak lassítani kellett volna. De mivel én még nem láttam iylen filmet, ezért nekem csak a fájdalmas érzés maradt, mert bizony nagyon fájt! Szerencsére az összes fogam megmaradt.:-) És Anya ölében viszonylag gyorsan meg is nyugodtam.

Mikor már semmim nem fájt, akkor aztán visszamentem focizni, meg bordásfalra másztam, sőőőt, kötélre is!:-)

Hiába, a sportot nem lehet elég korán kezdeni...;-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr58185108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása