Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

197. A csoda :-)

2007.10.05. 12:20 - évicka

Apa még a születésem előtt kijelentette Anyának, hogy egy dolgot nem fog megtenni: tisztába csomagolni a szexi popómat.:-O ÉS tartotta is magát keményen ehhez, még a pelust is csak úgy volt hajlandó megfogni, hogy két ujjal felcsippentette a szélénél, és magától távol tartva vitte a szemétbe...:-D

Aztán, mint írtam, valamelyik este megtört a jég, és levette rólam fürdés előtt a pisis pelust, de úgy, hogy csak kicsatolta, hagyta, hogy leessen, aztán otthagyta.:-D

Tegnap Anya elment úszást oktatni, és mivel már két csoportnál is oktat, ezért elég korán el kell mennie, már 4 körül, és csak 8 előtt ér haza. Viszont tegnap egész nap nem sikerült nagydolgot produkálnom. Mondogatta is Anya, ha jót akarok, akkor addig erőlködjek, míg itthon van, mert ha elmegy, leshetem... De hát, mint tudjuk, ez nem megy parancsszóra...:-P
Apának meg azt mondta, mielőtt elment, hogy azért találja fel magát, ha netán közben jönne az ihletem. Gondolhatjátok, Apa milyen boldog volt...:-S

Állítólag van valami Mörfi nevű emberke, és vannak neki klassz törvényei, hát aszerint végeztem dolgomat én is azután, hogy Anya elment.:-D Egy kis nyögés, egy kis erőlködés, és már kész is volt a szeretetcsomag, ezúttal Apának. Na, Apa törte ám a fejét, hogy akkor most mi is legyen, kinek szóljon, de aztán erőt vett magán. Én meg úgy meglepődtem, hogy ficeregni is elfelejtettem. Meg persze beleszámoltam azt is, hogy Apa 0 gyakorlattal rendelkezik.:-)

Miután sikeresen megtörtént a peluscsere, már nagyon jól elvoltunk, szedtünk sütőtököt, és megsütöttük, hogy Anya örüljön.
Elmentünk bicózni is, jól meghajtottam Apát, közel egy órát tekertünk.

Gyorsan eltelt az idő, és már jött is Anya. Még egy jót játszottunk, aztán irány a fürdőszoba, majd az ágyikóm.

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr28186939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása