Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

206. Márti néni:-DDD

2007.10.17. 20:41 - évicka

A délelőtt a szokásos módon telt, azt leszámítva, hogy Apa itthon volt-egy darabig. Ja, és el ne felejtsem a reggelt, mikor is fél 6-kor keltem, és azt éreztem, hogy nagyon éhes vagyok.:-S Ezért aztán kiköveteltem magamnak egy kis memmét, de mivel nem tetszett, amit Anya adni próbált, ezért egy nagy ívben kihajítottam az etetőszékből.:-S Anyának meg ez nem tetszett, így aztán éhesen visszavitt az ágyikómba, és azt mondta, tanuljam meg, hogy nem dobálom az ételt. :-O Drasztikus...:-S Egy darabig ordítottam, toporzékoltam, de aztán, mivel senki nem mozdult, lefeküdtem. :-S Már majdnem sikerült elaludnom, mikor Anya felkelt, hogy betakarjon. Ja, ha ébren vagy, akkor akár enni is adhatnál, nem? Így aztán megint memmét követelve ordítottam. ÉS végre nekem is tetsző, majonézes.margarinos kenyeret kaptam.:-) Aztán még mindig visszamentünk, Anya szerint még mindig éjszaka volt. Na de engem nem lehet átverni, a reggel 6 óra már nem számít éjszakának, nem????;-P Így aztán már nem hagytam aludni kicsiny családomat.

Aztán a délelőtt folyt a szokásos mederben, egészen alvásig. Mikor felébredtem, itt volt Márti néni, Anya barátnője. Hozott nekem valamit, de azt mondta, csak egy puszi ellenében kapom meg. Hogy én hogy útálom az ilyet...:-S NAgy nehezen adtam neki egy puszit, és akkor megkaptam, egy kindertojás volt. Igaz, nekem foggggalmam sem volt, mi az a kindertojás, de zörgött, és volt benne csoki.;-)  A felét be is pusztítottam.:-P
Játszottunk, én produkáltam magam, ők beszélgettek, meg engem kergettek.:-P
Volt egy mindenkinek tetsző szituáció is: Márti néni elindult wc-re, Apa meg utána szólt, hogy zárja be maga után az ajtót, mert én hajlamos vagyok rányitni. Én meg felemeltem az egyik játszós kulcsomat, és mondtam, hogy ezzel. Mondanom sem kell, mindenki dőlt a röhögéstől.:-DDD

Mikor elment, leszedtük a sütőtököt a kertben, kiszállítottuk Mamáékhoz, én egy kicsit ott is maradhattam.:-) Aztán Anya jött értem, megvártuk a Papát, egy kicsit vele is játszottam, majd hazajöttünk. Itthon is történt egy jó sztori: elkezdtem puszilgatni a saját kezemet. Anya szólt, hogy ne pazaroljam a puszikat, inkább adjam neki. Én meg odatartottam az addig puszilgatott kezem a szájához, és cuppantottam egyet. :-D Tessék egy puszi...;-D

Este folyamán még sikerült megégetnem a kezem. :-( Anya hiába szólt, hogy a lábos meleg, amiben a vacsimat készítette, én nem hittem el. De megbizonyosodtam róla, hogy igaza volt.:-S

Anya még a hajamat is megmosta, pedig tudja jól, hogy mennyire úúúúútálom. :-S

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr50199589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása