Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

220. Körút

2007.11.01. 20:51 - évicka

Ma mindenszentek napja van, holnap pedig halottak napja. Én ugyan nem nagyon tudom, mit jelentenek ezek az ünnepek, de ennek alkalmából útra keltünk, néhány koszorúval és mécsessel felszerelkezve. Ja, és el ne felejtsem, hogy az imádott Mamám is velünk jött!!!:-) Első utunk a Nagymamihoz vezetett, aki Anya szerint a Mennyből figyel engem. Kár, hogy nincs itt velünk, hogy nem ismerhetem, biztos vele is jól kijönnék... Elhelyeztünk a sírján pár koszorút, meg mécsest, én elfújhattam a gyufákat, Anyáék imádkoztak, majd tovább folytattuk utunkat.

Az autóban Mamával szórakoztattuk egymást, nagyon jó kedvem volt. Igaz, mire Óvárra értünk, már eléggé fáradt voltam, de kibírtam alvás nélkül.:-P

Ott első utunk szintén a temetőbe vezetett, ahol nagyon sokan voltak.:-O Itt a Dédipapa sírját látogattuk meg. Ő akkor költözött a Mennybe, mikor én Anya pocakjában laktam. Anya szerint nagy kár, hogy nem ismerhetem, mert csuda jókedvű, mókás öreg volt... De tudjuk, hogy Ő is figyel minket, és engem is lát onnan Föntről, és vigyáz rám.:-) Itt is elhelyeztük megemlékezésünk jelképeit, ima, majd tovább is álltunk. Elmentünk az óvári Dédimhez, aki már nagyon várt minket. A Mama behozott nekem egy csomó játékot, amik Anya unokatesójáé voltak, és egy nagyot játszottam velük. A dédi által főzött ebédből is ettem egy keveset, majd alvásra lettem ítélve...:-S Anya bejött velem a szobába, ahol a földön készítettek nekem kis kuckót, hogy ott aludjak. Persze én állandóan felálltam, mentem volna inkább kifelé, de GaládAnya nem engedett. Ehelyett felvett a kezébe, hogy majd ringatva elaltat...:-O Engeeeeeemmmmm???????:-O Na, ez nem nagyon jött be, két ringatós szobakör után mutogattam, és mondogattam, hogy oda-oda. Már hogy tegyen csak le a kis kuckóra, és majd én ott elalszom. Letett, ő is odafeküdt mellém, én pedig rövid kis önaltatási ceremónia után álomba szenderültem. Sikerült is aludnom majd' 2 órát, ez végül is idegen helyen annyira nem rossz.

Ébredés után uzsonna, majd indultunk haza. VAgyis először megnéztük a nyuszikat, meg a tengerimalacokat, megetettem őket, majd hazafelé még benéztünk Anya nagybátyjáékhoz, ahol is kész állatkert van, kéremszépen. Kutyus, cica, madárkák, sőt még valami általam ismeretlen állat (degu-a szerk.) is leledzik náluk. :-) Ez ám a Kánaán számomra...:-D

Mikor hazaértünk, bementünk a Papáékhoz, Anyáék meg nélkülem mentek ki a helyi temetőbe a dédipapáimhoz, és Apa barátjához.

Este meg nagyot játszottunk, Anya sütit sütött, ettünk, fürödtünk, és aludni tértem egy fárasztó nap után.








































.

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr35215950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása