Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

224. Egy merő élmény...;-)

2007.11.04. 12:40 - évicka

Tegnap este elmentünk Anya közis csoportjával élményfürdeni. Összesen, velem, és Apával együtt tizenegyen voltunk. Józsi bácsival mentem be a vízbe, háááát, először nem is jött be annyira, mint azt Anyáék várták és megszokták. Gyorsan át is kéredzkedtem Anyához, és szinte az egész estét ott töltöttem.:-S Hiába próbálkozott többször is Józsi bácsi, meg Orsi, nem mentem. Anyával megnéztük a gyerekpancsolót, az nagyon bejött, nekem való víz, játékok, kis csúszda.:-) De Anyának valahogy sikerült rábeszélnie, hogy csússzunk le a nagycsúszdán, és milyen jól tette!!! Nagyon-nagyon élveztem a csúszásokat!:-D Úgy csúsztunk, hogy Apa mindig várt a csúszda végénél, és elkapott, hogy én ne csobbanjak bele a vízbe, mert azt nem szeretem.:-S (Józsi bácsi a végén mesélte Anyának, hogy egy néni és egy bácsi nemtetszően csóválgatták a fejüket, hogy ezt tán nem kéne... De ha én ezt szeretem, és Anyáék majd eldöntik, mit kéne és mit nem...:-X) Minden csúszás végén mutogattam a csúszdát, hogy menjünk még.:-) És mentünk. Jó sokat csúsztunk, nagyon élveztem. A vacsorámat is a fürdőben ejtettük meg.
Sajnos hamar eltelt az idő, és indulni kellett hazafelé. Zuhany, öltözés (egy hatalmas eséssel megspékelve:-O), majd beültem az autóba, és mutogattam Anyának, hogy hova üljön. Azonban ő galád módon egy másik autóba ült be. :-O Kettesben maradtunk Apával, és hazajöttünk. Mondjuk ebből nem emlékszem másra, csak hogy hazaértünk, mert a hazaúton forgatókönyv szerint elaludtam. Ám a forgatókönyv szerint aludnom kellett volna hazáig, itthon Apa kicsempész a kocsiból, levetkőztet, és becsempész az ágyikómba. Mivel én még nem tudok olvasni, és nem olvastam el a forgatókönyvet, így ezt nem tudhattam, fel is ébredtem, mikor hazaértünk. Akkor kezdődött Apának csak igazán a móka.;-P Amíg Anya a finom pizzát eszegette a többiekkel, Apa itthon küzdött velem, hogy aludni kellene. Én azonban inkább játszottam volna. Persze Apa is tud galád lenni, ha nem is annyira, mint Anya, mert ő legalább néha kivesz az ágyikómból, de a vége mégis az lett, hogy aludtam. Reggel fél nyolcig. :-) Akkor meg az volt a gond, hogy kapkodni kellett, hogy időben odaérjünk misére... :-O Ki érti ezeket a felnőtteket???????:-S

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr12217879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása