Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

225. Babamamaklub

2007.11.05. 12:30 - évicka

Reggel gyors készülődés és rendrakás után elindultunk babamamaklubba. Én motorral mentem, de csak egy darabig, mert Anya nem bírta a tempót, és átültetett a bicóra.:-S Mikor odaértünk, nem találtunk ott senkit, de nem ijedtünk meg, bementünk, és játszani kezdtünk. Mondókáztunk, labdáztunk, szóval mint itthon. Aztán megérkezett Petra az anyukájával, és nem sokkal később Hanna is. Jól éreztem magam, csajoztam ezerrel, játszottam, autóztam, traktoroztam, formabedobóztam, labdáztam, szaladgáltam, kulcsoztam, megéheztem, ettem, megetettem a csajokat is;-). Egyszer csak a nemek kiegyenlítésére megérkezett Szabolcs is, de szerencsére nem jelentett veszélyt rám nézve, mert még elég kezdetleges mozgási fázisban van, amit úgy neveznek, kúszás. ÉS még a csajok sem érdeklik, csak a szájba vehető/nemvehetődemégisszájbavevő játékok.:-P Úgyhogy én voltam a domináns hím...;-P Na, egyszer aztán rém megharagudtam Hannára, mert elkezdtem játszani egy labdával, amit aztán elvett tőlem. Sírtam, de Anya nem engedte, hogy visszavegyem.:-X Aztán elkezdtem játszani az autós kártyáimmal, amik véletlenül maradtak a táskában, mert Anya nem szereti, ha játékot viszek, pont azért, mert van ott elég, és ne irigykedjek a sajátomra. De most Hanna elszedte a kártyáimat.:-O Nem értettem, hát ő kislány, minek kell neki az én autós kártyám???? Anya szerint nem vitte volna haza, csak megnézi. Na persze... Biztos, ami biztos alapon inkább elszedtem tőle. Akkor meg elkezdett Anyával játszani.:-O Na jó, ezt végül is nem bántam, ha az általam kiszemelt, vagy tulajdonomban lévő játékot nem bántja, felőlem játszhat az Anyukámmal.:-) Na de ami ezután történt, az már több volt a soknál! Kinézte magának a kulcsomat!!!!!!!:-O Igaz, hogy volt nálunk két nyakbaakasztós kulcscsomó is, de én mind a kettőt magamnak akartam.:-P Ő meg az egyiket magának.:-S Itt aztán eltörött a mécses, és kis békéltetés után Anya úgy látta jónak, ha hazajövünk. :-S Bár az időnk is lejárt, ezért mindenki csomagolni, pakolni kezdett, és mindannyian hazatértünk. Ebéd után pedig megkezdtem a délutáni sziesztámat.:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr65219009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása