Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

238. Helyzetjelentés

2007.11.24. 13:12 - évicka

Csak hogy senkit ne hagyjunk kétségek között, elárulom, hogy köszönöm, jobban vagyok. Úgy tűnik, a krupp múlóban, bár még az éjjel egy kúppal tértem nyugovóra...:-X Hogy én azt mennyire útálom! Apával nagyot játszunk, kacagunk a pelenkázón, és akkor jön Anya a kúppal... Jááájjjj.

Na szóval krupp múlóban, de még náthás vagyok. Folyik a nózim állandóan, és most valahogy az az orrszívás sem akar menni. Elkezdeni elkezdem, de aztán vigyék tőlem jó messzira azt a masinát.:-P Viszont Anya, mint tudjuk galádAnya, és nem hagyja, hogy kiszívatlan maradjon a trutymó az orromból, és lefog.:-S Én meg kapálózok, visítok, de egyelőre még Anya az erősebb. Mondom, egyelőre...;-)

Tegnap egyébként klassz napom volt, nagy játékkal, sok nevetéssel. Délelőtt csak egy keveset voltunk kint, de délután hatalmasat, kihasználva, hogy nagyon enyhe, jó idő volt.
Este Anya megint kettesben hagyott minket Apával, de nem bánom, a lényeg, hogy hazajöjjön. ;-) ÉS hazajött. Akkor mi Apával már jólesően vacsoráztunk, majd Anya megfürdetett, és egy hang nélkül tértem aludni.:-)

Óhhhh, és el ne felejtsük, hogy Apa fejlődik tisztábatétel ügyben. Mondjuk, ha nem akarja szagolni...;-P

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr89240207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása