Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

256. Babák és mamák klubja

2008.01.07. 13:16 - évicka

Reggel 6 órakor ébresztettem jóanyámat, aki még elég kóválygó fejjel szállt ki az ágyból, emelt át maga mellé, adta a számba a cumit, és aludtunk tovább háromnegyed 8-ig.:-) Jól esett. Szépen megreggeliztünk, nem szépen összeporszívóztunk, már attól volt nem szép állítólag, hogy nem hagytam Anyát dolgozni. :-S Aztán nagy sietve elindultunk, és nagy örömmel töltött el mindkettőnket, hogy végre nem fagytunk meg odakinn, hanem csodás napsütésben, és nagyon enyhe időben volt részünk. Öröm volt biciklizni.:-)
Megérkezvén a klubba már ott találtuk Petrát és anyukáját. Először nem nagyon oldódtam fel, csak sétálgattam körbe-körbe, megnéztem egy csomó mindent, de aztán mikor megérkezett Dani barátom, akkor aztán már elememben voltam.:-P Játszottunk nagyokat, ma inkább külön, mint együtt, Anyáék meg beszélgettek. Úgy eltelt az idő, hogy észre sem vettük, és máris jönni kellett haza. :-S Hazafelé sétáltunk Daniékkal, én ugyan párszor már ki akartam ugrani a bicikliülésemből, de végül is a csigatempó ellenére hazaértünk.:-P Nagyot ebédeltem, kicsit játszottam, és aludni tértem, előtte ugyan volt egy kis küzdelmünk Anyával, mert én szerettem volna, ha a kiselejtezett számítógépegérrel (ami az én tulajdonom, és egyik kedvenc játékom:-P) együtt mehetnék aludni, Anya viszont nem engedte, szerinte veszélyes. :-S Namármostmiért????????? Anya nyert...:-S

Mivel ma nem vittünk fotómasinát a klubba, itt egy kép tegnapról:























:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr35288091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maago 2008.01.07. 20:30:17

Klassz az új dizájn, te is quadozó Bajnok! :)

rozi21 2008.01.08. 09:45:55

Sziasztok! Csak most találtam rátok egy kis segítséggel. Jó a blog és tetszik az új dizájn is. Ezután titeket is mindig elolvaslak. Puszi: Ildi


süti beállítások módosítása