Ákos nagyfiú mindennapjai

Sziasztok! Ákos vagyok, egy igazi bitang kétéves...;-) Néha-néha írok pár sort magamról, a családomról, és a születendő testvéremről. Olvassátok szeretettel!!

Hozzászólások

  • Dominó: Aztaaa, csak ámulok. Nekem még nem megy. Mondjuk mostanában nem is vagyok oda a járművekért. :) (2008.05.28. 07:03) 328. A nagy bicót is tudom hajtani...:-)))
  • Orsi: Naa hogy döntöttetek?? Remélem Ákos még nem sikerült kiszálnod egyedül a kiságyból! :P Puszi!!!!!!! (2008.03.27. 19:38) 305. Kiságydilemma
  • Csillus: Hű, de klassz képek, nagyon jól látszik mindene :) Gratulálunk a 57 mm-es gyönyörűséghez :) És jo... (2008.03.25. 07:17) 300. Gólyahír
  • Orsi: De jóóó, de jóóóó hogy újra bejelentkeztetek!! Nagyon jó volt olvasni rólad Ákos, főleg egy ilyen ... (2008.02.28. 21:51) 288. Sziasztok!!!!!!:-DDDD
  • Peti komád: Hát igen. Nem árt, ha odafigyel néha az ember gyereke :)) Ma reggel majdnem rajtam hagyta apu a ... (2008.02.13. 10:13) 287. Apa, én és a csizma

276. 21 hónap

2008.01.22. 13:01 - évicka

Aztaaaaaa, hogy repül az idő...:-O Én meg lassan felnövök.;-)
Nem is tudjuk már, hogyan összegezzük a havi fejlődésemet, hiszen egyre okosabb vagyok, egyre több mindent tudok, és megértek, és megcsinálok.
Megpróbáljuk összeszedni a lényeget:
Mindenben tökéletesedem, általában sikerül egyedül felvennem a csizmámat, levennem a zoknimat, cipőmet. Ügyesen letekerem a különféle tubusos dolgok tetejét. Az ujjaim úgy mozognak közben, mint Anyáé, vagy Apáé. A fürdésben segítek, egyedül mosom a pocakom, a fülem, a lábam. :-) Ha olyan kedvem van, az öltözésben is együttműködő, sőt segítő vagyok.
Egyedül eszem, de nem mindig sikerül tökéletesen. :-( Viszont válogatok, és édesszájú vagyok. Pohárból már nagyon régóta iszom, mostanában azonban Anya nem nagyon enged, ugyanis mielőtt az összes víz elfogyna a pohárból, és kiborítom azt.:-S
Bárhova fel, és lemászok, egyensúlyozok. Lépcsőn felfelé kapaszkodás nélkül mellélépve, kapaszkodással úgy megyek, mint a nagyok. Ha akarok...;-P Lefelé még bajosabb a dolog, csak segítséggel tudok közlekedni.
Súlyom és magasságom nem ismert, de lassan megjelenünk a védőnéninél.
Vasárnap este Anya észrevette, hogy kibújt a 19. fogam, és a huszadikat és érezni, de még nem bökte át az ínyemet.
Este nyolctól kb reggel 7-ig alszom. Plusz napközben kb 3 órácskát.:-) Az elalvás teljesen egyedül megy.:-) Ja, és még kiságyban.
Értelmileg is fejlődöm, ebben a hónapban tanultam meg néhány új szót: Apa, autó, te; és az is kezd egyértelművé válni, hogy a "tösz" az a köszönömöt jelenti.:-D Amit nem mondok, azt elmutogatom, végül is mindenki ért engem.;-P Anya ha valamit kér tőlem, akkor azt megcsinálom, előveszem, odaviszem... ha olyan kedvem van.:-P
Kezdek fejlődni az egyedül játszás terén is, de azért itt még vannak lemaradásaim.:-P És, hogy őszinte legyek, annyira nem is töröm magam...:-P
Rettentően mamás lettem az utóbbi időben.:-) Nagyon szeretek ott lenni, ha ott alszom, akkor sincs semmi probléma velem.
Ja, és persze azért ne felejtsük ki, hogy kamaszodom;-), és bizony van akaratom, és ha valami nem úgy van, ahogy én szeretném, akkor bizony jön Hiszti Pisti...:-D

A bejegyzés trackback címe:

https://akobaba.blog.hu/api/trackback/id/tr51307132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása